Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Pro 9,7" - (sprzętowy?) problem z aktywacją


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawlutek

pawlutek
  • 12 postów

Napisano 12 marca 2018 - 12:34

Cześć,

 

Posiadam iPada Pro 9,7"  - po przywróceniu ustawień fabrycznych i próbie aktywacji urządzenia pojawia się błąd połączenia z serwerem.

Na infolinii dowiedziałem się, że urządzenie nie jest zablokowane w żaden sposób, natomiast w serwisie Maclife powiedziano mi, że przyczyna jest sprzętowa i koszt naprawy to jakieś 2100PLN.

Czy spotkaliście się kiedyś z takimże problemem?

 

Pozdr

Paweł

 



#2 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 marca 2018 - 14:37

Sprawdz aktywacje po kablu lightning z użyciem iTunes



#3 pawlutek

pawlutek
  • 12 postów

Napisano 13 marca 2018 - 14:39

Sprawdz aktywacje po kablu lightning z użyciem iTunes

 

Próbowałem tego na wszelkie możliwe sposoby. Pani z infolinii apple prowadziła za rączkę podczas kilku prób na różne sposoby i za każdym razem to samo.



#4 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 marca 2018 - 14:53

Rozumiem, że nie jest już na gwarancji? Jeżeli to poszukaj serwisu, który specjalizuje się w naprawach na poziomie płyty głównej, a nie wymianie urządzeń. Może być uszkodzony układ WiFi ale nie tylko.



#5 pawlutek

pawlutek
  • 12 postów

Napisano 13 marca 2018 - 14:55

Rozumiem, że nie jest już na gwarancji? Jeżeli to poszukaj serwisu, który specjalizuje się w naprawach na poziomie płyty głównej, a nie wymianie urządzeń. Może być uszkodzony układ WiFi ale nie tylko.

 

A znasz taki? Obdzwoniłem kilka i wszyscy mówili, że nie podejmują się.



#6 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 13 marca 2018 - 14:55

Ustaw język na angielski.

 

Spróbuj na innej sieci.


Użytkownik imrik edytował ten post 13 marca 2018 - 14:56


#7 pawlutek

pawlutek
  • 12 postów

Napisano 13 marca 2018 - 14:57

Ustaw język na angielski.

 

Spróbuj na innej sieci.

 

też przerabiałem.

Tablet był wysłany do Maclife, tam wzięli go na warsztat i od nich mam info, że to musi być sprzętowe.



#8 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 13 marca 2018 - 15:03

Czy MacLife przypadkiem nie posiada autoryzacji Apple?

 

https://locate.apple.com/pl/pl/



#9 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 13 marca 2018 - 15:25

Czy MacLife przypadkiem nie posiada autoryzacji Apple?

 

https://locate.apple.com/pl/pl/

MacLife to największy pogwarancyjny serwis Apple



#10 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 13 marca 2018 - 15:38

Czyli dobrze mi się wydaje, że nie mają. W takim układzie ich opinia jest warta tyle co ich doświadczenie. Można spróbować oddać iPada do autoryzowanego serwisu na diagnostykę i zobaczyć co oni powiedzą.



#11 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 marca 2018 - 20:25

 

Posiadam iPada Pro 9,7"  ... w serwisie Maclife powiedziano mi, że przyczyna jest sprzętowa i koszt naprawy to jakieś 2100PLN.

 

 

 

MacLife to największy pogwarancyjny serwis Apple

 

Chyba najdroższy - bo nawet w serwisach autoryzowanych Apple w Warszawie, wymiana po gwarancji takiego iPada w całości kosztuje niecałe 2000zł.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#12 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 marca 2018 - 22:11

Można spróbować oddać iPada do autoryzowanego serwisu na diagnostykę i zobaczyć co oni powiedzą.

 

Powiedzą "że nie działa" - uszkodzona płyta :] Nie oczekuj od tego typu miejsc diagnozy na poziomie elementów płyty głównej, choć po lightningu można uzyskać sporo informacji.



#13 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 14 marca 2018 - 09:30

Ale powiedzą z autoryzacją Apple na podstawie diagnostyki narzędziami Apple że nie działa, bo taki MacLife opiera się tylko i wyłącznie na swoim doświadczeniu. Poza tym zaoferują naprawę poprzez wymianę na nowy egzemplarz (czy refurb czy nie to bez znaczenia w tym argumencie bo końcem końców jest namaszczenie i gwarancja producenta) a nie składany i lutowany pasztet.


Użytkownik imrik edytował ten post 14 marca 2018 - 09:31


#14 pawlutek

pawlutek
  • 12 postów

Napisano 20 marca 2018 - 16:07

Cześć,

 

spróbowałem dzisiaj ponownie i moim oczom ukazał się takiż oto błąd.

Ktoś coś?

 

Załączone pliki


Użytkownik pawlutek edytował ten post 20 marca 2018 - 16:07


#15 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 20 marca 2018 - 16:23

No teraz wszystko jasne. To nieznany błąd przecież :)

A tak na serio - masz zepsutego iPada na 99% Dowiesz się na pewno oddając do ASA.

Użytkownik imrik edytował ten post 20 marca 2018 - 16:23





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych