Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 6 rozładował się i się nie włącza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 sweetdreams

sweetdreams
  • 1 postów

Napisano 03 marca 2018 - 21:39

Witam. Dziś mój Iphone 6 był na rozładowaniu więc stwierdziłam, że go podłącze do ładowarki lecz wtedy okazało się, że ładowarka nie ładuje telefonu. Przy 1% wyłączył się, wyczyściłam gniazdo do ładowania lecz to też nic nie pomogło. Telefon pokazywał, 'ikonkę' ładowania lecz stała ona w miejscu. Próbowałam go włączyć po 30 minutach ładowania, ale telefon nie reagował. Podpięłam go pod komputer do iTunes ale to też nic nie dało, ponieważ go nie wykrywa. Zrobiłam Hard Reset i to także nie pomogło, żadnej reakcji ze strony Iphone. Poszłam do serwisu, żeby się dowiedzieć co się stało, Pan z serwisu podpiął go pod swoja ładowarkę i spędziłam tam 20 minut i telefon dalej się nie włączył itp. Facet stwierdził, że to prawdopodobnie jakiś moduł wybudzania czy coś w tym stylu. Nie znam się na telefonach. A i jeszcze dodam, że telefon kupiłam w komisie w Tarnowie miał on dołączoną gwarancje ze sklepu internetowego, która go obejmuje przez 12 miesięcy. Lecz nie jest to gwarancja ze sklepu Apple, jestem jego drugim właścicielem poprzedni zakupił go przez sklep 16.01.2018 a ja go nabyłam 21.02.2018 r. Sklep jaki jest podany na fakturze to aga24.eu. Chciałam sprawdzić czy obejmuję go gwarancja Apple, wpisałam IMEI telefonu i okazało się, że gwarancja wygasła. 

Czy wiecie może co to może być za usterka? Czy gwarancja ze sklepu internetowego to uwzględni? Czy to może być bateria albo płyta główna? I jeszcze jedno pytanie jak wygląda wymiana Iphona po gwarancji? 

Dodałam załącznik jak to wygląda, na tym telefon się zatrzymał i nie da się uruchomić.

Proszę o poradę.



#2 PalmiKage

PalmiKage
  • 2 postów

Napisano 08 marca 2018 - 19:10

Cześć,

w iPhone 6 to dosyć popularna usterka. Winowajcą jest układ ładowania, potocznie zwanym układem U2 - odpowiada on między innymi za podbijanie baterii ponad stan zerowy - dlatego telefon nie uruchamia się.

 

Rozwiązanie:

1. Odpłatna wymiana w Apple - 1699 zł (NIEOPŁACALNE)

2. Naprawa w porządnym serwisie pogwarancyjnym, czyli takim który naprawia płyty główne - od 250-400 zł.

 

Większość serwisów pogwarancyjnych świadczy usługi darmowej diagnostyki - skorzystaj.

Pzdr,

PalmiKage



#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 11 marca 2018 - 18:55

Dodałam załącznik jak to wygląda, na tym telefon się zatrzymał i nie da się uruchomić.

 

 

Załącznika brak

 

 

 A i jeszcze dodam, że telefon kupiłam w komisie w Tarnowie miał on dołączoną gwarancje ze sklepu internetowego, która go obejmuje przez 12 miesięcy. Lecz nie jest to gwarancja ze sklepu Apple, jestem jego drugim właścicielem poprzedni zakupił go przez sklep 16.01.2018 a ja go nabyłam 21.02.2018 r. Sklep jaki jest podany na fakturze to aga24.eu. 

 

Ani komis, ani podany sklep internetowy nie jest autoryzowanym sklepem Apple, więc firma Apple nie udziela rocznej gwarancji od daty zakupu w takim sklepie czy komisie tylko od daty sprzedaży przez Apple lub autoryzowany przez Apple sklep.

 

 

Chciałam sprawdzić czy obejmuję go gwarancja Apple, wpisałam IMEI telefonu i okazało się, że gwarancja wygasła. 

 

Jeżeli na https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/ gwarancji nie ma, a Ty nie masz faktury ze sklepu Apple albo ze sklepu autoryzowanego przez Apple to o gwarancji producenta już możesz zapomnieć.

 

... Czy gwarancja ze sklepu internetowego to uwzględni? 

Jak nie masz gwarancji producenta to pozostaje Ci rękojmia sprzedawcy (czyli komisu w którym kupiłaś). Gwarancja sprzedawcy nie musi być przechodnia (nie musi przechodzić na kolejnego właściciela) podobnie jak rękojmia.

Komis też jest sprzedawcą, więc rękojmi wyłączyć nie może (dla rzeczy używanych jedynie może ograniczyć do 12 miesięcy).

 

 

 I jeszcze jedno pytanie jak wygląda wymiana Iphona po gwarancji? 

 

 

Jeżeli nie był grzebany (nie ma np. lewej baterii czy innych części) wymiana po gwarancji jest płatna: ok. 1500-1600zł. w zależności od serwisu, ale przed oddaniem do jakiegoś przypadkowego serwisu do naprawy sugerowałbym uderzyć z rękojmi do komisu póki można.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych