Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Mail] nie pobiera poczty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ted.one

ted.one
  • 120 postów

Napisano 01 marca 2018 - 13:53

Cześć,

 

High Sierra, 10.13.3.

 

Korzystam z Mail app - mam tam kilka kont. Pewnego razu jedno z nich - na @autograf.pl przestało przyjmować hasło.

Nic nie pomagało to usunąłem konto, skonfigurowałem od zera i zaczął pobierać wiadomości z serwera. 

 

Pobrał wiadomości do określnej daty - przyjmijmy 4-08-2012 r. i dalej nie pobiera. 

Wiadomości są na serwerze. 

Gry robię "pobierz dane konta" pokazuje wiadomości z serwera. 

 

Nie ma żadnych komunikatów, błędów nic. 

 

Również, wiadomości z tego konta nie wysyłają się - tzn. - po kliknięciu wyślij, wiadomość pojawia się w wysłanych, ale nigdy nie dociera do adresata. 

 

Kasowałem konto i znowu pobiera tylko do tej daty / nie wysyła wiadomości. 

 

Korzystam z POP3, nie chcę korzystać z IMAP.

Na innym użytkowniku (to samo konto mejlowe na @autograf.pl) pobiera wiadomości z serwera normalnie / wysyła wiadomości. 

 

Ktoś pomoże? 

 

/edit

 

zanim temat wylądował w koszu doradzono mi:

Na innym koncie użytkownika to konto pocztowe działa poprawnie?

 

W takim układzie proponuję wyczyścić zawartość folderu ~/Library/Mail/

Możesz też pokusić się o usunięcie ustawień programu z ~/Library/Preferences (pliki com.apple.mail)

Przy okazji też cache z ~/Library/Caches/com.apple.mail oraz ~/Library/Containers/com.apple.mail

 

Warto zerknąć też do keychain w poszukiwaniu certyfikatu serwera Twojego i go usunąć.

 

Następnie restart komputera i skonfigurować na nowo konto pocztowe.

 

 

na co odpowiedziałem: 

 

imrik, dnia 01 Marz 2018 - 09:38, napisał: 

snapback.png

Na innym koncie użytkownika to konto pocztowe działa poprawnie?

tak

 

 

imrik, dnia 01 Marz 2018 - 09:38, napisał: snapback.png

W takim układzie proponuję wyczyścić zawartość folderu ~/Library/Mail/

 

ale że całą? Chyba nie, przecież tam są dane wszystkich innych moich skrzynek ?

 

 

imrik, dnia 01 Marz 2018 - 09:38, napisał: snapback.png

Możesz też pokusić się o usunięcie ustawień programu z ~/Library/Preferences (pliki com.apple.mail)

 

 

jedyny taki plik tutaj to: "com.apple.mail.plist.lockfile" - to ten? 

 

 

imrik, dnia 01 Marz 2018 - 09:38, napisał: snapback.png

Przy okazji też cache z ~/Library/Caches/com.apple.mail oraz ~/Library/Containers/com.apple.mail

 

Caches: tutaj jedyny taki to folder: "com.apple.Mail.help*11.2"

Containers: tutaj mam folder: com.apple.mail - a w środku DATA oraz container.plist - cały folder skasować ????

 

 

imrik, dnia 01 Marz 2018 - 09:38, napisał: snapback.png

Warto zerknąć też do keychain w poszukiwaniu certyfikatu serwera Twojego i go usunąć.

 

 

jak go rozpoznać? mam tam z 10 certfikatów z czego 2 zaufane.... 

 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych