Jest to mój pierwszy post, z tego powodu witam wszystkich użytkowników forum.
Zaznaczę na początku, że nie chodzi o kradziony sprzęt, pirackie oprogramowanie etc. Poniżej opiszę krótko sytuację:
1. W 2016 zmarła moja matka. Posiadała iPada mini. Odbyła się sprawa spadkowa, posiadam odpowiednie orzeczenie sądu.
2. iPad jest zablokowany z uwagi na Apple ID - tak się stało gdy aktualizowałem system do iOS 9.3.5 - nie miałem świadomości o Apple ID, nie byłem wcześniej użytkownikiem urządzeń z jabłkiem.
3. Kontaktowałem się z pomocą Apple. Poprosili o przesłanie: postanowienia sądu, aktu zgonu, dowodu zakupu oraz postanowienia sądu w sprawie Apple ID - bo to zwykle, klasyczne dotyczące spadku nie wystarczy.
4. Już w rozmowie zaznaczyłem, że z dowodem zakupu może być problem - bo go nie posiadam, nie znalazłem, nie wiem także gdzie iPad został kupiony (i nie mam pojęcia jak to sprawdzić, konsultant poinformował mnie, że sprzedawca ma obowiązek przechowywać dane zakupu przez 5 lat).
5. Przesłałem dokumenty załączając je w linku przesłanym mi przez pracownika Apple. Zaznaczając, że nie odnajdę dokumentu zakupu (w osobnym pliku pdf złożyłem krótką prośbę).
I nic więcej się nie wydarzyło.
Czy jest jeszcze szansa na odblokowanie Apple ID?
Znam adres mailowy Apple ID, nie znam jednak hasła, ani adresu pomocniczego, jak i odpowiedzi na pytania pomocnicze.
Będę wdzięczny za ewentualną pomoc. Sprzęt nie jest kradziony, zwyczajnie nie wiem jak w takim przypadku mogę udowodnić Apple prawo do spadku, skoro postanowienie sądu oraz akt zgonu nie wystarczają.