Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone SE- problem z dźwiękiem, baterią i przyciskiem HOME.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotr Łotr

Piotr Łotr
  • 2 postów

Napisano 06 lutego 2018 - 17:05

Dzień dobry.

 

Mam dość dziwną konfigurację problemów/ usterek związanych z użytkowaniem swojego telefonu. Przeszukałem różne fora, ale nigdzie nie mogę doszukać się informacji i odpowiedzi na problemy, które dotyczą akurat mojego urządzenia.

 

Użytkownikiem iPhone jestem już od 7 miesięcy, w ostatnim czasie napotkałem na problem z dźwiękiem, być może któraś z aktualizacji jest za to odpowiedzialna, ale żaden nowy update nie rozwiązuje tego problemu, mianowicie podczas odtwarzania muzyki czy oglądania filmów w momencie kiedy zatrzymuję odtwarzanie i je ponawiam znika mi dźwięk, przechodząc do innej aplikacji np. YouTube nie ma dźwięku, wykonując połączenie również nie słyszę niczego w słuchawce, z pomocą przychodzi dopiero wyłączenie i ponowne włączenie telefonu.

 

Drugi problem to przycisk HOME przy czym problem ten zniknął po to żeby pojawić się ponownie. Przed świętami Bożego Narodzenia zauważyłem, że przycisk się blokuje, odniosłem wrażenie jakby pod przyciskiem było ziarenko piasku, ciężko się go przyciskało, problem zniknął na jakiś miesiąc i teraz pojawił się ponownie przy czym teraz boję się, że coś się uszkodzi. Nie dzieje się tak cały czas, ale stosunkowo często, czasami chodzi płynnie, czasami kiedy telefonu nie używam przez klika godzin problem się pojawia, dochodzi do tego problem z czytnikiem linii papilarnych bo żeby odblokować telefon muszę kilka razy przyłożyć palec, oczywiście konfigurowałem ponownie wszystko, ale nic to nie dało.

 

Problem trzeci to bateria. Jakieś 15 minut temu odłączyłem telefon po pełnym naładowaniu, a w chwili obecnej mam 87%, proces ten spada i później bateria schodzi wolniej, ale jednak i tak drastycznie szybko nawet podczas nieużywania telefonu. Wiem, że jest jakiś program wymiany baterii, ale czy byłby ktoś w stanie mi wytłumaczyć jak to działa?

 

Problemy wyżej opisane są na tyle denerwujące, że uniemożliwiają mi normalną pracę na telefonie. Najbliższy autoryzowany salon Apple jest oddalony od mojego miasta kilkadziesiąt kilometrów, dlatego pozwoliłem sobie napisać na forum, bo chciałbym uniknąć jazdy na darmo. Czy znajdzie się ktoś, kto pomoże mi i powie czy problemy z jakimi się spotkałem podlegają naprawie gwarancyjnej? Z czym mogę spotkać się w serwisie, jak wygląda cały proces?

 

Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.



#2 nosferatu

nosferatu
  • 120 postów

Napisano 07 lutego 2018 - 10:29

Zgłoś awarię w Cortlandzie, jeśli telefon jest na gwarancji to kuriera dostaniesz za darmo :)



#3 Piotr Łotr

Piotr Łotr
  • 2 postów

Napisano 15 lutego 2018 - 13:35

W środę 7.02 oddałem telefon do serwisu iSpot w Poznaniu. Oczywiście wspomniane wyżej usterki opisałem najdokładniej jak tylko potrafiłem. Dzisiaj dostałem wiadomość, że telefon jest już po diagnostyce i nie stwierdzono żadnych usterek, wgrano jedynie nowe oprogramowanie i zalecono abym nie przywracał kopii zapasowej. Rozumiem, że tyle o ile może wgranie nowego oprogramowania rozwiąże problem z dźwiękiem czy baterią... ale nie rozwiąże problemu mechanicznego z przyciskiem home. Moim zdaniem zrobili to trochę na odpier**l. Jeszcze sposób w jaki Pan z iSpota opisał problem, nie wiem może nie musi jakoś szczegółowo opisywać problemu jaki występuje, ale tak luźno rzucone hasła: bardzo szybko spada żywotność baterii, podczas korzystania z aplikacji nie działa dźwięk, występują problemy z czytnikiem touchID- wydawać by się mogło, że krótko zwięźle i na temat, ale dla mnie to trochę tak właśnie na lekkiej wy***ce napisane, "ale masz problem, a idź dziadu!". Odbiorę telefon z serwisu jak dostanę wiadomość, ale czy jest sens iść np. do wspomnianego Cortlandu w momencie kiedy ten problem z przyciskiem nie będzie rozwiązany? (a nie będzie bo skoro nawet nie zostało to ujęte, a wręcz NIE MA BROBLEMU i wszystko działa jak powinno). Co robić przyjaciele? :)



#4 nosferatu

nosferatu
  • 120 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 10:26

Dlatego proponowałem zgłosić się do Cortlanda, bo iSpot ma generalnie słabe oceny.



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 22 lutego 2018 - 23:31

W środę 7.02 oddałem telefon do serwisu iSpot w Poznaniu. ..

Nie ma w Poznaniu serwisu iSpot, a reszta Twoich "spostrzeżeń" i uwag na temat tego "nie-serwisu" jest konsekwencją tego co zrobiłeś.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych