Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Podwójne wystąpienie konta w aplikacji Kontakty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 naicer

naicer
  • 1 postów

Napisano 28 stycznia 2018 - 17:59

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że w aplikacji systemowej "Kontakty" mam podwójne  wystąpienie konta "iCloud" (plik1.jpg)

 

Wyłączenie opcji "Kontakty" w szczegółach konta iCloud powoduje, że w kontaktach znikają też oba.

 

Próbowałem usuwać zawartość ~/Biblioteki/Application Support/AddressBook i ponownie synchronizować kontakty włączając je jeden po drugim. Niestety bezskutecznie.

 

Myślałem, że może coś zostało podwójnie zaindeksowane przez Spotlight, i zrobiłem ponowną reindexowanie. Niestety to też nie pomogło.

 

Konto jest na pewno dodane tylko raz w systemie. Jest to też główne konto iCloud do którego podpięty jest mój Mac.

 


#2 banzai

banzai
  • 270 postów
  • SkądGliwice

Napisano 20 czerwca 2018 - 13:13

W zasadzie temat podbijam :)

Dokładnie ten sam problem mam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych