Właśnie jestem po aktualizacji i mam trochę dziwną sprawę. Cały czas na belce pokazuje się ikona lokalizacji a korzystająca aplikacja to kalendarz. Nic nie zmieniałem a zazwyczaj pojawiała się co pewien czas i gasła. Spotkał się ktoś z taką sytuacją ?
Aktualizacja do 10.13.3 a lokalizacja
#1
Napisano 23 stycznia 2018 - 23:01
#2
Napisano 24 stycznia 2018 - 05:31
Ustawienia/Prywatność/Usługi lokalizacji/Kalendarz/nigdy
<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs
#3
Napisano 24 stycznia 2018 - 06:23
No tak, wiem jak wyłączyć tylko czy tak jest u wszystkich czy jakiś problem u mnie
#4
Napisano 24 stycznia 2018 - 12:09
Masz włączone wykrywanie stref czasowych w preferencjach Kalendarza?
#5
Napisano 24 stycznia 2018 - 15:02
Włączałem, wyłączałem, kasowałem cache. Nie wiem czy to nie ma związku z night shift ale w sumie to wszystko jest powiązane.
#6
Napisano 24 stycznia 2018 - 17:10
Night Shift masz od zachodu do wschodu? Może to Ci ściąga lokalizację żeby sprawdzić czy nie ściemniło się za oknem?
#7
Napisano 24 stycznia 2018 - 18:51
Przeinstalowałem system ale lokalizację nie włączałem podczas początkowej lokalizacji tylko każdą aplikacje po kolei i sprawdzałem czy będzie ok. Póki co ok, oby mu tak zostało.
Kiedyś już tak miałem na jakiejś wersji Sierry.
Przeinstalowałem system ale lokalizację nie włączałem podczas początkowej
lokalizacjitylko każdą aplikacje po kolei i sprawdzałem czy będzie ok. Póki co ok, oby mu tak zostało.Kiedyś już tak miałem na jakiejś wersji Sierry.
konfiguracji
#8
Napisano 28 stycznia 2018 - 10:50
No i ciągle włączony kalendarz wrócił po kilku dniach ...
#9
Napisano 30 stycznia 2018 - 20:39
czy konto goggle jest?
MacBook Pro 13 2017, iPhone 7
#10
Napisano 30 stycznia 2018 - 20:48
Nie ma.
#11
Napisano 30 stycznia 2018 - 21:45
Czy kalendarz masz powiązany z jakimś kontem.
MacBook Pro 13 2017, iPhone 7
#12
Napisano 31 stycznia 2018 - 05:43
Typowo domyślne ustawienia, lokalizacja włączona dla map, kalendarza i pogody.
#13
Napisano 31 stycznia 2018 - 12:46
Jeżeli masz kalendarz powiązany z iCloud to wejdź na stronę iCloud kliknij kalendarz na dole masz ikonkę ustawień i w preferencjach zaawansowanych sprawdź czy nie masz zaznaczonego zmiana stref czasowych.
MacBook Pro 13 2017, iPhone 7
#14
Napisano 31 stycznia 2018 - 17:14
Nie jest zaznaczone. To się pojawia, tak mi się wydaje, że ustawiam coś w kalendarzu z "czas ruszać" tylko nie od razu kalendarz się cały czas pojawia lecz po pewnym czasie. Wiem bo jeszcze raz system przeinstalowałem ....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych