Mam giga-problem z pocztą w aplikacji Mail na komputerze (mac book pro retina late 2013, OSX Yosemite 10.10.5).
Mam swoją własną domenę pocztową. Do wczoraj wszystko działalo super. Dziś nastapilo wyłaczenie i wznowienie domeny i hostingu (nieporozumienie z brakiem faktury od firmy, ktora udostepnia domene i info o konieczności przedluzenia).
Po wznowieniu dzialania poczty, problem jest nastepujący:
1. Komputer nie odbiera i nie wysyła poczty, jest komunikat: "mogl wystąpić problem z serwerem poczty lub siecią. Sprawdz ustawienia konta .... lub spróbuj ponownie. Serwer zwrócił błąd: przekroczono limit czasu połączeń przez domyślne porty z serwerem "mail.dantefilm.pl"
2. Po kontakcie z administratorem serwera, otrzymalam info, że z ich strony poczta działa poprawnie. Administrator podał mi również adres strony, abym zalogowała się na swoją pocztę przez tzw. klienta webowego. Strona się otwiera, natomiast po wpisaniu loginu i hasła, jest b. długi oczekiwanie, a nastepnie strona z pocztą się nie otwiera, jest info: "nie można otworzyć strony https://mars.easynet.pl:......... serwer, na którym ta strona się znajduje, nie odpowiada"
3. I teraz UWAGA: na iphonie, na którym też jest dokładnie to samo konto i są tam wpisane dokładnie te same dane konta @, poczta działa bez problemu.
4. UWAGA nr 2 - na komputerze poczta działa, kiedy zamiast z wifi z UPC korzystam z hotspota z iphona - !!!!
Między dezaktywacją a wznowieniem domeny/hostingu nic nie zmieniałam w ustawieniach konta na komputerze.
Nikt nie zmienił hasła itp - zresztą na iphonie hasło i inne ustawienia są, jak były i wszystko działa.
Do tej pory nigdy nie miałam tego typu problemu - spotykam się z tym pierwszy raz, a z tego serwera pocztowego korzystam od ok. 6 lat.
Ma ktoś jakiś pomysł, co robić?!