Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro 2017 15". Glitch na glitchu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sendil

Sendil
  • 140 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 26 grudnia 2017 - 18:13

Witam

2 tygodnie temu odebralem laptopa z naprawy- wymiana matrycy. 

Long story short- mialem problemy z:

a) karta graficzna

B) plyta glowna

c) matryca.

Idac do salomu, upuscilem laptopa i sie klapa delikatnie odgiela. Na szczescie byl ubezpieczony.

 

Teraz tak.

Miałem problem z glitchami.

Wygladały o tak:

23f2827ba6dd.jpg

9f482d614403.jpg

 

 

Matryca wymieniona, wraz z prośbą o testy płyty i karty, tak zeby mi sie takie cuda nie powtarzaly. 

Podobno naprawione. 

Laptop odebrany. 

 

A tu o:

wczoraj tak:

1a5e4d45dcc3.jpg

dzisiaj tak: (takie szybkie migania czarnego)

 

https://www.youtube....h?v=ecEI2fIq6Ro

 

 

No i najwazniejsze. Czy ktos sie z takim czym spotkał? Bardziej hardware, czy software? Szczerze nie mam ochoty czekac nastepnego miesiaca. Podobnie klienci. Kilku i tak poszlo sobie gdzies indziej, bo nie bylem w stanie skonczyc projektow na czas, bo w serwisie komputer spedzil prawie miesiac.

 

Z kompa jestem mega zadowolony, ale jakos tak cholera te glitche robia rysy na nieskazitelnej tafli dobrego doswiadczenia ze sprzetem...


Użytkownik Sendil edytował ten post 26 grudnia 2017 - 18:14


#2 Sendil

Sendil
  • 140 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 04 lutego 2018 - 13:28

Cześć

 

Przepraszam za post pod postem.

 

Dzisiaj oddałem Macbooka do serwisu w iDream. Znów glitche na ekranie. Plus chyba bateria się odkleiła, bo dźwięk z głośników zaczął być tragiczny. Brzęczący i w ogóle nie taki jak powinien.

 

Mam pytanie.

 

Jak to jest z wymianą? Kiedy mogę żądać wymiany na model wolny od wad? To już 3 raz kiedy oddaję ten egzemplarz do naprawy i szczerze? Nie czuję, żeby to był ostatni raz. Jak jedno się naprawi to psuje się coś innego.

 

Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam



#3 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 04 lutego 2018 - 14:36

Problem polega na tym że u nas nie masz bezpośredniego kontaktu z Apple. W Apple Store pewnie by ci go wymienili. Tutaj możesz liczyć na naprawy a w ostateczności wymianę. Choć i tak to wszystko zależy od serwisu i serwisanta. Procedury procedurami ale nie wszystkie autoryzowane miejsca działają identycznie.
Niemniej. Jeśli twoje problemy nie są spowodowane tym ze non stop opuszczasz komputer zadzwoń do Apple i opowiedz jak to wyglada i ze tak się nie da funkcjonować itd. Ponarzekaj a może coś poradzą. Może namówisz ich na wymianę.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#4 Sendil

Sendil
  • 140 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 05 lutego 2018 - 09:42

Dzięki za odpowiedź. 

Póki co czekam na decyzję z iDream. Ciekawy jestem jak poradzą sobie z grzechotaniem w środku. To konstrukcja raczej nie do naprawiania poprzez wymianę jednego elementu. I z tego co się orientuję wytyczne Apple są takie, że wymienia się top case/ calą pokrywę itp. 

 

Niestety w Polsce serwisy traktują użytkowników jak skończonych debili, ewentualnie jak wyzyskiwaczy. Spotykam się  z tym na każdym kroku. Kupując produkt Apple u autoryzowanego sprzedawcy miałem nadzieję na delikatnie lepsze traktowanie, ale niczym się nie różni od serwisu Asusa, HPka czy Samsunga. Niestety.

 

Poczekam, zobaczę co zrobią. Jestem prawie pewien, że naprawią to 'po polsku' czyli na odwal się.

 

Jesli jednak znów pojawi się choć najmniejszy problem- skorzystam z Twojej rady i skontaktuję się bezpośrednio z Apple.



#5 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 05 lutego 2018 - 11:03

Serwisy też są różne w szczególności jeśli chodzi o obsługę klienta. W razie czego wysyłaj do innego serwisu i tyle.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#6 Sendil

Sendil
  • 140 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 16 lutego 2018 - 19:20

iDream to najbardziej porąbany serwis z jakim się spotkałem. Nawet Asus, Samsung, Lenovo mieli lepsze podejście do klientów. Baaaa. Chińczycy z Aliexpress lepiej podchodzą do klienta.
 
Komputer oddany 4.02. Dzwoniłem codziennie grzecznie prosząc, że zależy mi na czasie, bo maca używam do pracy i z każdym dniem tracę kasę. "Bardzo miła pani" codziennie informowała, że technik wie i właśnie sprawdza, że laptop jest 2 w kolejce itp. Po tygodniu dopiero go ruszyli. I to jak!!! Nie dośc, że infolinia powiedziała, że laptop jest naprawiony, wysłany w poniedziałek (doszedł w czwartek) to jeszcze przy odbiorze genialne podsumowanie
 
Laptop nie wykazał oznak nieprawidłowego działania. I nic z nim nie zrobili, oprócz wyzerowania pamięci ram... skrótem kur** klawiszowym, który robię co tydzień w celu lepszej wydajności...
 
Nie dość, że wstawiałem screeny, filmy i dowody na to, że nie działa prawidłowo, to jeszcze potraktowali mnie jak debila. Rozumiem, że serwis ma swoje procedury, ale nawet nie zajrzeli do folderu z dowodami na nieprawidłowe działanie. Pani na infolinii powiedziała, że nie wiedziała że jest. Gdzie na zgłoszeniu jest wyraźnie napisane gdzie ten folder się znajduje i jak się nazywa. Plus prośba o kontakt z klientem. Fizycznie źle działający głośnik (bzyczenie) sprawdzili programem diagnostycznym zainstalowanym na moim macbooku... Coś w środku zaczęło grzechotać i coś wpadało w rezonans przy konkretnych głośnościach czy częstotliwościach. Nagrałem filmik i pokazywałem każdemu komu mogłem, bo myślałem że to ja się czegoś doszukuję. Nawet 3 ekspedientów w iDream Białystok potwierdziło usterki. Ale nie... pan szanowny technik w Bydgoszczy kliknął na program, pokazał że jest ok i miał w dupie cokolwiek innego. Podejście godne PRLu a nie serwisu marki takiej jak Apple. Zje**** ich od góry do dołu, nie podpisałem się pod żadnym papierem, zadzwoniłem bezpośrednio do Apple, zarówno Polskiego jak i do Irlandii. I laptop wrócił do iDream. Nie sądzę, że zrobią z nim cokolwiek. 
 
Wysłałem do Apple pliki z dowodami na usterki. Zobaczymy jak się odniosą.
 
Podsumowując. 
 
NIE POLECAM!!! nikomu kontaktu z iDream i Eurotel. Ostatni raz coś u nich kupiłem. Nie dość, że infolinia gada i KŁAMIE (że laptop został naprawiony), żeby tylko skończyć rozmowę, to mają totalnie w dupie jakiekolwiek problemy. Grzecznie się nie da. Zobaczymy co opieprz wniesie.
 
Inna sytuacja... Wysłany iMac w celu diagnozy wyświetlacza leżał u nich 3 tygodnie bo pani nie zauwazyła maila z prośbą o odesłanie... I zapomniała po kilku telefonach. Kto tam pracuje?!
 
Płatne naprawy ogarniają w 3 dni. Razem z wysyłkami. Bo kurna hajs się musi zgadzać....
 
Najwięksi ignoranci i niekompetentni ludzie na jakich trafiłem od dobrych kilku lat.
 
 
Co mogę jeszcze zrobić w tej sytuacji? Ktoś się z tym spotkał?

F

 

[EDIT] Wiem, że jesteś rozczarowany ale proszę o odpowiedni dobór słów. Post  oczyszczony.


Użytkownik tumpio edytował ten post 17 lutego 2018 - 09:56


#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 21 lutego 2018 - 08:26

iDream to najbardziej porąbany serwis z jakim się spotkałem. 
 ...
 Co mogę jeszcze zrobić w tej sytuacji? Ktoś się z tym spotkał?

F

 

[EDIT] Wiem, że jesteś rozczarowany ale proszę o odpowiedni dobór słów. Post  oczyszczony.

Nikt Cię nie zmusza do korzystania z usług jednego konkretnego serwisu. 

Na: https://locate.apple.com/pl/pl - masz wyszukiwarkę wszystkich serwisów.

Możesz wysłać nawet na przysłowiowy drugi koniec Polski - to zajmie dodatkowo  po 1 dniu kurierem w każdą stronę.

Piszesz/dzwonisz do paru serwisów z pytaniem o przewidywany czas naprawy (każdy zwykle wie jaką ma kolejkę serwisową, więc nie obieca gruszek na wierzbie) i wybierasz.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#8 Sendil

Sendil
  • 140 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 21 lutego 2018 - 18:29

Wiem. Doskonale o tym wiem. Chciałem jednak jak człowiek oddać laptop tam gdzie go kupiłem.

Po prostu, bez kombinowania, bez obiekcji. Myślałem, że skoro to premium reseller i serwis, to powinni ogarnąć.

 

A powiedzieć Wam więcej? Nie mam już laptopa kolejne półtorej tygodnia. A wiecie dlaczego? Bo:

 

w bydgoszczy wciskają mi kit, że laptop był tydzień w białymstoku. W białymstoku pan pokazuje mi list przewozowy z datą i godziną odbioru. Dzwoniłem do Apple, kontaktowali się z idream, a bydgoszcz ze nie. I ze nawet o tym nie wiedzieli. 

 

Okazuje się, że dopiero po półtora tygodnia znów go zdiagnozowali jako bez usterek. Tylko, że taka stpawa, że wysłanie ponowne trwało 2 dni i dostałem już po 3 dniach infomację, że odsyłają. Szczerze wątpię, że go nawet ruszyli.

 

 

No po prostu budrel na kółkach. Sami nie wiedzą co mówią- zaczałem nawet nagrywać rozmowy i im puszczać jak kłamią. Jedyne co usłyszałem to ciszę w słuchawce i nawet nie byli skłonni użyć słowa 'przepraszam;. Zakręcili się tak, że nawet już ja nie wiem co się dzieje z moim laptopem.

 

Najgorszy. Słowem NAJGORSZY serwis z jakim spotkałem się kiedykolwiek. Aliexpress lepiej ogarnia. 

 

 

Przestrzegam każdego przed skorzystaniem z usług u nich. Już przenigdy tam niczego nie kupię. Nie tylko ja.


Użytkownik Sendil edytował ten post 21 lutego 2018 - 18:33





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych