Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Lista To Do lub Shopping List


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sara Naruszewicz

Sara Naruszewicz
  • 5 postów

Napisano 09 grudnia 2017 - 23:01

Witajcie,

 

tak jak w temacie chciałabym napisać taki program dokładnie w tym stylu. Wiem, że są filmiki na ten temat, kilka znalazłam, ale żaden mi nie odpowiada. Chodzi o to, że są nijakie. Mi chodzi o taki z suwakiem Switch. Na dole powiedzmy, żeby był plusik dodający kolejną pozycję. W przypadku przełączenia Switch, chciałabym, żeby pozycja się w połowie przekreślała i przenosiła na sam dół wszystkich pozycji. Planuje również mieć opcję tworzenia osobnych list. 

 

Ktoś pomoże?

 

Oczywiście nie chodzi mi o gotowy kod na "kopiuj wklej", ale o rady, wskazówki, użyteczne funkcje itd. Jestem bardzo początkująca i średnio wiem jak się zabrać nie licząc porozmieszczania obiektów w xcode  :D

 

Z góry dziękuję za wskazówki :)



#2 zeelus

zeelus
  • 47 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 13:11

Myślę że możesz zacząć od tego: 

https://developer.ap...opiOSAppsSwift/

Jest kilka kursów na Udamy ale nie wiem jaki będzie poziom trudności. 



#3 Sara Naruszewicz

Sara Naruszewicz
  • 5 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 18:42

 
 
 
Dobra póki co mam coś takiego.
Wiem, że nazwy trochę nie tego, ale musiałam coś łatwego do identyfikacji dla mnie (jeszcze potrafię się zgubić w własnym kodzie) :D ;)
 
Po wpisaniu tekstu w zmiennej wpiszZadanie guzik przycisk ADD musi to pobrać i dodać u góry w polu label z przełącznikiem Switch. Po przełączeniu Switch pozycja powinna się przekreślać i schodzić na sam dół. Dodałam również ScrollView.
 
Jakaś porada jakich funkcji użyć itd? Albo miejsce, gdzie bym mogła znaleźć wskazówki do nich z taką rolą?

:)

Załączone pliki


Użytkownik Sara Naruszewicz edytował ten post 11 grudnia 2017 - 18:42


#4 zeelus

zeelus
  • 47 postów