Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości wysyłania i odbierania SMS po aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 iErnest

iErnest
  • 143 postów

Napisano 06 grudnia 2017 - 10:28

Po aktualizacji mojego MB Air do wersji 10.13.1 nie mogę wysyłać SMS z mac oraz również nie dochodzą one na maca. Dzwonić z maca mogę. Proszę o pomoc. 



#2 ja_sam

ja_sam
  • 117 postów
  • SkądToruń/Bobolin

Napisano 08 grudnia 2017 - 11:38

Zasinstaluj aktualizację z ofiicjalnego źródła.



#3 Regiss

Regiss
  • 1 865 postów
  • SkądRadom

Napisano 08 grudnia 2017 - 12:41

@up
Ciekawe, ciekawe.

@iErnest
Zrób wszystko co jest w tym artykule i musi działać.
https://support.appl.../pl-pl/HT202549

Użytkownik Regiss edytował ten post 08 grudnia 2017 - 12:49

  • iErnest lubi to

IPhone XS


#4 bogdanh

bogdanh
  • 455 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 grudnia 2017 - 17:06

Zasinstaluj aktualizację z ofiicjalnego źródła.

Ciągle to powtarzasz, to może podpowiesz jak instalować aktualizacje z innych źródeł niż oficjalne? Jak babcię kocham - nie znam takiej możliwości, choć "maczki" posiadam od ponad 20 lat. :D


Mac Pro 3.1 - OSX 10.12/13 + Mac Pro 5.1 + Mac Mini 3.1 (2009)


#5 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 10 grudnia 2017 - 18:41

Ciągle to powtarzasz, to może podpowiesz jak instalować aktualizacje z innych źródeł niż oficjalne? Jak babcię kocham - nie znam takiej możliwości, choć "maczki" posiadam od ponad 20 lat. :D

 

Zlej typa. Poważnie. Coś nie tego z nim.
 


Nie czytam prywatnych wiadomości.


#6 tajwet84

tajwet84
  • 1 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 19:16

1. Wyloguj się z konta iCloud w aplikacji Wiadomości i zaloguj ponownie (Preferencje--Konta) 

    

Powinieneś mieć w maku iMassage (jak na załączonym zrzucie)do zaznaczenia nr swojego telefonu, z którego będzie realizowana wysyłka.

 

2. Wyłącz i włącz ponownie iMessage w iPhone-ie. W ustawieniach wiadomości i włącz przekazywanie do MacBook-a

 

Jeśli nie będziesz mógł ponownie zalogować się do iMessage może to oznaczać, że Twój AppleID został zablokowany przez system Apple.

 

W takim wypadku konieczny będzie kontakt z pomocą techniczną Apple (008004411875) w celu wyłączenia blokady.

 

 

 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych