Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

UserEventAgent zajmuje całą pamięć /CPU


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz Antosiak

Tomasz Antosiak
  • 2 postów

Napisano 05 grudnia 2017 - 21:55

Witam, UserEventAgent zajmuje mi całą pamięć(a komputer zwolnił) jak mogę to naprawić.

Jestem laikiem komputerowym proszę o prostą instrukcję.

 

 

Pozdrawiam 

 

 

 

 

 



#2 Qcy

Qcy
  • 3 postów

Napisano 06 grudnia 2017 - 00:59

Dokładnie dzisiaj to samo zaczęło się dziać z moim makiem. Dziw bierze, że polski internet milczy na ten temat, natomiast pod hasłem w google: "month 13 is out of bounds" możesz sobie nieco poczytać o problemie. Z tego co rozumiem wynika on z buga systemu high sierra, wg którego grudzień jest 13. miesiącem. Procesy, które działają w tle, np przy sprawdzeniu update'ów głupieją, przez co wpadają w pętlę, która zjada 100% pamięci i procesora (pewnie niepoprawne techniczne wyjaśnienie, ale chyba oddaje istotę problemu). Apple musi wypuścić łatkę, która to naprawi, a w międzyczasie możesz wykonać jeden z poniższych kroków:

1. Poczekać do stycznia - problem się rozwiąże :)

2. Zmienić datę w preferencjach systemowych na listopad i ubić proces UserEventAgent. Wszystko powinno wrócić do normy, tylko że od teraz przestaną ci działać np. strony google'a (wyszukiwarka, youtube itd.) i pewnie masa innych, ze względu na nieprawidłową datę (konflikt z certyfikatami).

3. Zaopatrzyć się np w program Lingon X, w którym to w polu filter wpisujesz "StartCalendarInterval" i odznaczasz opcję scheduled we wszystkich wynikach, potwierdzając to save'm. Po tej operacji ubijasz proces UserEventAgent i już wszystko powinno wrócić do normy. Można to na pewno zrobić innym programem, bądź poprzez odpowiednie komendy w terminalu, ale dla laika to rozwiązanie będzie najlepsze (u mnie zadziałało).