Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

UserEventAgent zajmuje całą pamięć /CPU


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz Antosiak

Tomasz Antosiak
  • 2 postów

Napisano 05 grudnia 2017 - 21:55

Witam, UserEventAgent zajmuje mi całą pamięć(a komputer zwolnił) jak mogę to naprawić.

Jestem laikiem komputerowym proszę o prostą instrukcję.

 

 

Pozdrawiam 

 

 

 

 

 



#2 Qcy

Qcy
  • 3 postów

Napisano 06 grudnia 2017 - 00:59

Dokładnie dzisiaj to samo zaczęło się dziać z moim makiem. Dziw bierze, że polski internet milczy na ten temat, natomiast pod hasłem w google: "month 13 is out of bounds" możesz sobie nieco poczytać o problemie. Z tego co rozumiem wynika on z buga systemu high sierra, wg którego grudzień jest 13. miesiącem. Procesy, które działają w tle, np przy sprawdzeniu update'ów głupieją, przez co wpadają w pętlę, która zjada 100% pamięci i procesora (pewnie niepoprawne techniczne wyjaśnienie, ale chyba oddaje istotę problemu). Apple musi wypuścić łatkę, która to naprawi, a w międzyczasie możesz wykonać jeden z poniższych kroków:

1. Poczekać do stycznia - problem się rozwiąże :)

2. Zmienić datę w preferencjach systemowych na listopad i ubić proces UserEventAgent. Wszystko powinno wrócić do normy, tylko że od teraz przestaną ci działać np. strony google'a (wyszukiwarka, youtube itd.) i pewnie masa innych, ze względu na nieprawidłową datę (konflikt z certyfikatami).

3. Zaopatrzyć się np w program Lingon X, w którym to w polu filter wpisujesz "StartCalendarInterval" i odznaczasz opcję scheduled we wszystkich wynikach, potwierdzając to save'm. Po tej operacji ubijasz proces UserEventAgent i już wszystko powinno wrócić do normy. Można to na pewno zrobić innym programem, bądź poprzez odpowiednie komendy w terminalu, ale dla laika to rozwiązanie będzie najlepsze (u mnie zadziałało). 

Mam nadzieję, że powyższe rozwiąże twój problem (a być może i wielu innych mac-userów).



#3 niemiec93

niemiec93
  • 22 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 13:18

Witam, mam problem z baterią w wyżej wymienionym macbook-u czyli Macbook Pro z touchbar. Od kilku dni zauważyłem bardzo szybkie, w porównaniu do wcześniejszego stanu wyczerpywanie baterii. Z tego co widzę, w monitorze aktywności, proces "UserEventAgent" non-stop ma wykorzystanie baterii na poziomie 99%. W załączniku zrzuty ekranu z monitora aktywności i raportu systemowego. Czy ktoś umię zaradzić? Bateria siada praktycznie w 2-3h a w momencie pisania tego posta - poziom naładowania spadł o 2%. Pozdrawiam!

Załączone pliki



#4 rzymcio9

rzymcio9
  • 95 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 22:54

https://discussions..../thread/6614895

 

Milion różnych rozwiązań, zapraszam do lektury, mam nadzieję, że znajdziesz rozwiązanie.

Jak widać, nie ma jasnej odpowiedzi, a powodów dla których ten proces drenuje baterię jest całe multum, życzę odnalezienia odpowiedniego rozwiązania.


MacBook Pro 13 Touch Bar 2016 i5 8GB 512 SSD

iPhone X 64GB Black


#5 niemiec93

niemiec93
  • 22 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 22:58

Dzięki! Na ten moment zresetowałem SMC i zaaktualizowałem mac os do 10.13.2 - póki co pomogło. Może komuś temat pomoże! Czuć od razu różnicę..



#6 frozenik

frozenik
  • 60 postów
  • SkądPoznań

Napisano 14 grudnia 2017 - 11:11

Oooo Panowie, identyczna sytuacja od tygodnia u mnie ;/ 
Nie mogę sobie poradzić...


MacBook Pro (Mid-Late 2015) 256 SSD/16 GB Ram/2,2 GHz Intel Core i7 & Macbook Unibody 250GB/8GB DDR3
iPhone 6


#7 rzymcio9

rzymcio9
  • 95 postów

Napisano 14 grudnia 2017 - 15:17

Na tym forum istnieje wyszukiwarka......

https://myapple.pl/f...ię jak-szalony/

 

Temat był niedawno omawiany. Nie ma jednoznacznie określonego rozwiązania, w temacie jest link do dyskusji na stronie Apple, jednym działa jedna metoda, innym druga itd. itd.


MacBook Pro 13 Touch Bar 2016 i5 8GB 512 SSD

iPhone X 64GB Black


#8 Tomasz Antosiak

Tomasz Antosiak
  • 2 postów

Napisano 14 grudnia 2017 - 19:57

Dokładnie dzisiaj to samo zaczęło się dziać z moim makiem. Dziw bierze, że polski internet milczy na ten temat, natomiast pod hasłem w google: "month 13 is out of bounds" możesz sobie nieco poczytać o problemie. Z tego co rozumiem wynika on z buga systemu high sierra, wg którego grudzień jest 13. miesiącem. Procesy, które działają w tle, np przy sprawdzeniu update'ów głupieją, przez co wpadają w pętlę, która zjada 100% pamięci i procesora (pewnie niepoprawne techniczne wyjaśnienie, ale chyba oddaje istotę problemu). Apple musi wypuścić łatkę, która to naprawi, a w międzyczasie możesz wykonać jeden z poniższych kroków:

1. Poczekać do stycznia - problem się rozwiąże :)

2. Zmienić datę w preferencjach systemowych na listopad i ubić proces UserEventAgent. Wszystko powinno wrócić do normy, tylko że od teraz przestaną ci działać np. strony google'a (wyszukiwarka, youtube itd.) i pewnie masa innych, ze względu na nieprawidłową datę (konflikt z certyfikatami).

3. Zaopatrzyć się np w program Lingon X, w którym to w polu filter wpisujesz "StartCalendarInterval" i odznaczasz opcję scheduled we wszystkich wynikach, potwierdzając to save'm. Po tej operacji ubijasz proces UserEventAgent i już wszystko powinno wrócić do normy. Można to na pewno zrobić innym programem, bądź poprzez odpowiednie komendy w terminalu, ale dla laika to rozwiązanie będzie najlepsze (u mnie zadziałało). 

Mam nadzieję, że powyższe rozwiąże twój problem (a być może i wielu innych mac-userów).

Witaj, zakupiłem ten program ale coś nie potrafię uruchomić. 

Co mogłem skopać?



#9 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 549 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 15 grudnia 2017 - 21:09

Na tym forum istnieje wyszukiwarka......

https://myapple.pl/f...ię jak-szalony/

 

Temat był niedawno omawiany. Nie ma jednoznacznie określonego rozwiązania, w temacie jest link do dyskusji na stronie Apple, jednym działa jedna metoda, innym druga itd. itd.

Jako że temat, w którym operujemy, jest akurat starszy i wiele wskazuje na software, łączę wątki w tym miejscu.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych