Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie działa aplikacja IKO po aktualizacji do 11.2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 luxman

luxman
  • 2 postów

Napisano 04 grudnia 2017 - 14:29

Witam. Na wstępie chciałbym przywitać się z uczestnikami forum.

Odkąd kupiłem swojego SE, zaglądam tutaj regularnie i dużo się dowiedziałem o tym systemie i telefonie. Dotychczas nie miałem z funkcjonowaniem telefonu żadnych problemów, aż do ostatniej aktualizacji.

Wczoraj jednak aplikacja IKO z której korzystam dość często zaczęła się zawieszać po kliknięciu w niektóre funkcje. Dzisiaj, myśląc że to pomoże, usunąłem aplikację i pobrałem ją ponownie i teraz już staje na samym początku przy konfiguracji, po wpisaniu numeru klienta. Restartowałem telefon i pobierałem aplikację na nowo, jednak to nie pomaga. Chciałbym uniknąć resetowania telefonu do stanu początkowego i instalowania wszystkiego na nowo, tylko przez jedną aplikację, choć nie ukrywam, że bardzo mi się ona przydawała. Czy Waszym zdaniem mogę zgłosić te problemy do banku?  Czy ktoś doświadczył może takiego problemu? Pozdrawiam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych