Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Netflix na High Sierra i zewnętrzny monitor Eizo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 listopada 2017 - 13:12

Cześć

 

Po instalacji High Sierra Netflix odmówił mi działania komunikując to w następujący sposób:

Wygląda na to, że wystąpił problem z wyświetlaniem. Sprawdź, czy monitor jest zgodny ze standardem HDCP i czy obraz nie jest klonowany za pomocą funkcji AirPlay.

Na Sierze wszystko działało w porządku. Używam zewnętrznego monitora podpiętego do MacBooka (Eizo S1921) z którym wcześniej nie było problemu. Jak go odłączę - Netflix działa, chociaż nie na wszystkich przeglądarkach. Co jest z tym nie tak? Ktoś miał podobnie?

 

 

 

edit:

Dzieje się to najprawdopodobniej przez uruchomiony proces AirPlayUIAgent którego nie mogę wyłączyć przez Monitor Aktywności. Jakieś pomysły?


Użytkownik Damien Karras edytował ten post 28 listopada 2017 - 13:21

Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 629 postów
  • Płeć:

Napisano 28 listopada 2017 - 13:29

Jedno, co jestem w stanie powiedzieć, to że Netflix z moimi zewnętrznymi monitorami działa normalnie, też na High Sierra. Jeden to Dell podłączany przez mDP, drugi Eizo kablem mDP-HDMI + przejściówka HDMI-DVI. Mogę jeszcze wieczorem sprawdzić, czy wywali się przy próbie odtwarzania na aTV przez AirPlay, ale to chyba dla Ciebie bez znaczenia.



#3 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 listopada 2017 - 13:35

Jedno, co jestem w stanie powiedzieć, to że Netflix z moimi zewnętrznymi monitorami działa normalnie, też na High Sierra. Jeden to Dell podłączany przez mDP, drugi Eizo kablem mDP-HDMI + przejściówka HDMI-DVI. Mogę jeszcze wieczorem sprawdzić, czy wywali się przy próbie odtwarzania na aTV przez AirPlay, ale to chyba dla Ciebie bez znaczenia.

 

Jestem prawie pewien, że kiedyś klonowałem obraz i nie było problemu, ale możesz sprawdzić (pewnie zadziała).

 

Usiłuję póki co wykończyć ten proces ale nic nie działa.


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#4 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 28 listopada 2017 - 13:53

Ja bym wgrał nową betę macOS albo Windowsa przez BootCamp bo tam działa Netflix w 4K


MacBook Air 13 + ThinkPad X260


#5 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 listopada 2017 - 14:09

Ja bym wgrał nową betę macOS albo Windowsa przez BootCamp bo tam działa Netflix w 4K

 

4k mi nie jest potrzebne.


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#6 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 listopada 2017 - 17:10

update

 

Problem nie dotyczy przeglądarki Vivaldi, Chrome i Firefox, na Operze występuje error O7121...


Użytkownik Damien Karras edytował ten post 28 listopada 2017 - 17:18

Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#7 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 28 listopada 2017 - 17:26

 

edit:

Dzieje się to najprawdopodobniej przez uruchomiony proces AirPlayUIAgent którego nie mogę wyłączyć przez Monitor Aktywności. Jakieś pomysły?

 

Możesz sprawdzić:

wyłączenie:

launchctl unload -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.AirPlayUIAgent.plist

włączenie:

launchctl load -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.AirPlayUIAgent.plist

Nie czytam prywatnych wiadomości.


#8 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 listopada 2017 - 18:44

 

Możesz sprawdzić:

wyłączenie:

launchctl unload -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.AirPlayUIAgent.plist

włączenie:

launchctl load -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.AirPlayUIAgent.plist

 

Niestety. Ale są jeszcze dwa procesy z AirPortem powiązane:

airport
AirPlayXPCHelper

Czy je też mogę w podobny sposób wyłączyć?


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#9 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 629 postów
  • Płeć:

Napisano 28 listopada 2017 - 19:06

Update - streamowanie Netflixa po AirPlay wywala ten sam komunikat. Mało tego, wystarczy, że mam włączony dodatkowy ekran po AirPlay ale Safari odpalam na ekranie MacBooka, to i tak nie chce odtwarzać.

 

PS. W Chrome nie ma tego ograniczenia.


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 28 listopada 2017 - 19:08


#10 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 28 listopada 2017 - 19:13

Niestety. Ale są jeszcze dwa procesy z AirPortem powiązane:

airport
AirPlayXPCHelper

Czy je też mogę w podobny sposób wyłączyć?

 

Tak (wymagają hasła administratora):

sudo launchctl unload -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.airportd.plist
sudo launchctl unload -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.AirPlayXPCHelper.plist

włączenie oczywiście z "load"


  • Damien Karras lubi to

Nie czytam prywatnych wiadomości.


#11 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 listopada 2017 - 22:02

Update - streamowanie Netflixa po AirPlay wywala ten sam komunikat. Mało tego, wystarczy, że mam włączony dodatkowy ekran po AirPlay ale Safari odpalam na ekranie MacBooka, to i tak nie chce odtwarzać.

 

PS. W Chrome nie ma tego ograniczenia.

 

Dokładnie. Nie muszę mieć Netflixa w Safari więc nie będę się już z tym męczył :)


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#12 fidelart

fidelart
  • 72 postów
  • SkądŁódź

Napisano 29 listopada 2017 - 21:31

Ja bym wgrał nową betę macOS albo Windowsa przez BootCamp bo tam działa Netflix w 4K

Na nowej becie działa na imac netflix w 4 k ? 


iMac 2017r 5k , iPhone SE , iPad 2017 . 


#13 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 30 listopada 2017 - 10:23

Rozdzielczość:

 

Google Chrome do 720p
Internet Explorer do 1080p
Microsoft Edge do 4K*
Mozilla Firefox do 720p
Opera do 720p
Safari do 1080p w systemie Mac OS X 10.10.3 lub nowszym

 

* Przesyłanie strumieniowe w jakości 4K wymaga zgodnego z protokołem HDCP 2.2 połączenia z obsługującym format 4K wyświetlaczem, procesora 7. generacji Intel Core oraz najnowszych aktualizacji systemu Windows. Skontaktuj się z producentem systemu, aby zweryfikować specyfikacje.


MacBook Air 13 + ThinkPad X260





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych