Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z matrycą Macbook Pro 13


Najlepsza odpowiedź SERWIS.ME , 23 listopada 2017 - 16:39

W każdym serwisie autoryzowanym wymienisz ekran z tą usterką za darmo, nawet po gwarancji. Jeśli jesteś z Krakowa lub okolic to zapraszam do nas, wymiana trwa 1-2 dni.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 eL

eL
  • 27 postów

Napisano 23 listopada 2017 - 16:23

Cześć.

Ostatnio zauważyłem w swoim macbooku pewne plamy na ekranie. Na szczęscie znajdują się w okolicy kamery a więc nie wpływają na jakość wyświetlanego obrazu na matrycy, aczkolwiek nie wygląda to dobrze. Jest już co prawda po gwarancji ponieważ kupiony był na początku 2015r, nie mniej jednak posiadam dodatkową gwarancję wykupioną w media markcie. Pytanie czy da się to jakkolwiek naprawić czy pozostaje jedynie wymienić całą matrycę?

 

5a16e406a846c.png

 

Pozdrawiam,

eL

 



#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 642 postów
  • Płeć:

Napisano 23 listopada 2017 - 16:28

Sprawdź to:

https://myapple.pl/p...antyrefleksyjna



#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 23 listopada 2017 - 16:39   Najlepsza odpowiedź

W każdym serwisie autoryzowanym wymienisz ekran z tą usterką za darmo, nawet po gwarancji. Jeśli jesteś z Krakowa lub okolic to zapraszam do nas, wymiana trwa 1-2 dni.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 eL

eL
  • 27 postów

Napisano 23 listopada 2017 - 16:53

Niestety nie jestem z Krakowa, tak więc będę musiał poszukać jakiegoś serwisu w Szczecinie.

W każdym razie bardzo cieszy mnie Wasza odpowiedź.

Dzięki!



#5 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 23 listopada 2017 - 17:17

Niestety nie jestem z Krakowa, tak więc będę musiał poszukać jakiegoś serwisu w Szczecinie.

W każdym razie bardzo cieszy mnie Wasza odpowiedź.

Dzięki!

Możesz wysłać kurierem



#6 eL

eL
  • 27 postów

Napisano 23 listopada 2017 - 17:41

Zorientuje się najpierw jak to wygląda w moim mieście. Jeśli faktycznie będzie problem to wówczas rozważę i taką opcję.



#7 prem

prem
  • 21 postów

Napisano 27 listopada 2017 - 14:01

Zorientuje się najpierw jak to wygląda w moim mieście. Jeśli faktycznie będzie problem to wówczas rozważę i taką opcję.

Wymieniłem w Szczecinie bez problemu.

Sprzęt miał parę rys na pokrywie więc po wymianie wygląda jak nówka :)

edit: sprawdź tylko czy jeszcze się łapiesz...


Użytkownik prem edytował ten post 27 listopada 2017 - 14:01





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych