Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X usterka jako pierwszy,wyslany do serwisu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 20:55

Witam

No i niestety stalo sie...

Od tylu lat wierny jednej firmie i tu przy takim "drogim"sprzecie jakim jest Iphonie X przydazyla sie usterka.

Telefon niestety odmowil posluszenstwa po tygodniu uzywania.

Najpierw zaczal sie delikatnie zawieszac a po 24h kompletnie sie zacinal podczas proby odblokowania a na koniec,alkowice sie wylaczyl.

Wszystkie mozliwe sposoby  reaktywowania nie zawiodly.

Podczas oddawania w Cortlandzie obsluga stwierdzila ze telefon faktycznie musi byc "niezle skopcony"

Ale co dalej... 

Jesli bedzie wymiana na nowy czy jest to faktycznie nowy telefon?

Czy jak to opisuja refub?

 

Wydaje mi sie tez ze dostajac nowy sprzet powinien byc faktycznie nowy... caly nowy, a nie pudelko i cala reszta zostaje ze starego,majac telefon z innym imei wydaje mi sie troche tracac na wartosci.



#2 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 21 listopada 2017 - 21:11

Dostaniesz potwierdzenie wymiany z nowym numerem imei wiec spokojnie, nic nie stracisz na wartości.

Gdyby udało się dowiedzieć co go zabolało to podziel się info tu na forum.

iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#3 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 21:22

Jasne 

Dam znac co go ugryzlo

Z tym refubem to cos wiadomo?



#4 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 21 listopada 2017 - 21:23

Jasne 
Dam znac co go ugryzlo
Z tym refubem to cos wiadomo?


Chyba za wcześnie jeszcze na refurby ale nawet jeśli to nie ma czego się bać. Poczytaj na forum. Sporo było o tym.

iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#5 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 21:24

ok,dzieki za info


  • sevecc lubi to

#6 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 listopada 2017 - 21:26

Zapsuł się telefon to wymiana jest telefonu. Gdybyś kupował bezpośrednio od Apple (Apple Store Online), to przyjechałby kurier, zabrał wszystko i Apple wysłałoby ci nowy. Ale tak jak kolega wyżej napisał, jeszcze raczej za wcześnie na refurby (chociaż tego nigdy do końca nie będziesz wiedział, co dostaniesz). Mi wymieniono na nowy/refurb jakieś 2 miesiące temu iP 7 i moim zdaniem był lepiej spasowany niż mój pierwotny "nowy".


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#7 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 21:38

Troche sie zawiodlem,taki sprzet... no ale jest to tylko sprzet ;)



#8 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 21 listopada 2017 - 21:42

Refub koniec świata :D 



#9 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 21:45

przepraszam, że się wtrącę, a da się sprawdzi czy telefon jest nowy czy odnawiany?


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#10 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 21:51

Koniec swiata moze nie,,,

Ale swiadomosc ze ma sie odnawiany telefon za tak kase... nie kazdy by chcial



#11 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 22:05

Dlatego nikt nie udziela takiej informacji i nikt sie nie dowie czy ma nowy czy odnowiony.

#12 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 listopada 2017 - 22:05

Nie da się sprawdzić. Rzeczywiście może być pewien dyskomfort psychiczny w takim wypadku, ale obiektywnie żadnej różnicy nie ma. Na przyszłość jeśli chcesz uniknąć taki sytuacji - polecam zakupy w AOS;)


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#13 Szaman35

Szaman35
  • 194 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 22:08

Da się sprawdzić.

#14 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 listopada 2017 - 22:14

Aaa, racja:

 

https://myapple.pl/p...brycznie-nowego

 

I rzeczywiście się zgadza, mój aktualny telefon ma na początku literę N.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#15 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 21 listopada 2017 - 22:22

ale jaki on może być refub, jak Oni nie są wstanie nowych naprodukować :D 



#16 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 22:34

troche mnie nastraszyliście, gdybym wiedziała o tym wcześniej... ale dzięki za info...


znalazłam jeszcze taką stronę https://simlock24.pl/blog/13547/jak_sprawdzi_czy_iphone_by_odnawiany_refurbished/

nie wiem na ile jest wiarygodna, ale mojego nowego rozpoznaje prawidłowo.


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#17 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 21 listopada 2017 - 23:08

troche mnie nastraszyliście, gdybym wiedziała o tym wcześniej... ale dzięki za info...

znalazłam jeszcze taką stronę https://simlock24.pl...ny_refurbished/
nie wiem na ile jest wiarygodna, ale mojego nowego rozpoznaje prawidłowo.


Jeśli chodzi o simlock to na 100% wiarygodna ;D
  • a.s-6704ce448e lubi to

#18 Piotrapn1

Piotrapn1
  • 41 postów
  • SkądŁańcut

Napisano 22 listopada 2017 - 07:17

Aaa, racja:

 

https://myapple.pl/p...brycznie-nowego

 

I rzeczywiście się zgadza, mój aktualny telefon ma na początku literę N.

Dzięki wielkie za to info.Człowiek tak mało wie. :)



#19 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 27 listopada 2017 - 22:13

Witam ponownie
Tak wiec dziś odebrałem telefon...
Serwis niestety nie stwierdził usterki.
Wgrał na nowo oprogramowanie i zalecił nie uruchamiać z kopi zapasowej,no nic zobaczymy

#20 okmujm

okmujm
  • 154 postów

Napisano 27 listopada 2017 - 22:19

W takim razie ja mogę się pochwalić, znaczy pożalić, że mój iPhone X trafił do serwisu. Dostałem już wiadomość z cortlandu, że czekam mnie wymiana na niwy telefon. W czwartek ma być gotowy.
Telefon działo idealnie, świetnie spasowany, naprawdę byłem z niego zadowolony, do czasu kiedy chciałem zrobić zdjęcie w nocy przy sztucznym oświetleniu. Kurz pod szkiełkiem aparatu dał się we znaki. W świetle dziennym w ogóle nie widoczny, za to w nocy jakby były gwiazdy na niebie.

Użytkownik okmujm edytował ten post 27 listopada 2017 - 22:20


#21 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 27 listopada 2017 - 22:41

No i stało się... po kilku chwilach zabawy telefon zaczął znowu wariować,wieszać sie,zacinać.
Tak wiec jutro,wraca do cortlanda

#22 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 20:14

Witam,ponownie...

Jakas kpina,trzeci raz telefon laduje w serwisie,za kazdym razed odpowiedz jest ta sama ze telefon jest sprawny,wgrywaja nowe oprogramowanie i zalecaja nie pobierac aplikacji firm trzeciech.

Ostatnim razem telefon nawet nie zostal do konca aktywowany i juz zaczal wariowac.

Zalogowac sie nie dalo nie wspominajac o pobraniu aplikacji,wiec nie jest to ich wina..

Serwis tragedia... Co w tej sytuacji moge zrobic?

przeciez nie bede w nieskonczonosc odbiral telefonu i zanosil na nowo 



#23 Mikołaj Różycki

Mikołaj Różycki
  • 110 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 20:29

Który to cortland? Wyślij do Katowic.

#24 wilku11

wilku11
  • 16 postów

Napisano 11 grudnia 2017 - 20:37

no walasnie katowice 



#25 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 11 grudnia 2017 - 20:48

Ja zawsze wysyłałem do Poznania






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych