Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X odtwarzanie z backup iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pcstud

pcstud
  • 173 postów

Napisano 18 listopada 2017 - 20:39

Właśnie sobie zdałem sprawę z tego, że utknąłem w procesie odtwarzania nowego iPhone'a z iCloud, efektem czego nie jestem w stanie ani zrobić nowego backupu ani zaktualizować telefonu. Komunikat jest, że trwa odtwarzanie multimediów. Mogę przerwać ten proces ale nie mam pojęcia co się nie zsynchronizowało, obawiam się, że stracę jakieś dokumenty. Szans na to, że samo się naprawi szans nie widzę, bo telefon co noc jest podpięty do ładowarki i do Wi-Fi więc zdążył by się odtworzyć w tym czasie już wielokrotnie. Restart nie pomógł. Macie jakieś pomysły?



#2 Me_69

Me_69
  • 245 postów

Napisano 19 listopada 2017 - 10:36

Wyzeruj telefon i na nowo aktywuj i włącz odtwarzanie z iCloud

iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods

iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB


#3 pcstud

pcstud
  • 173 postów

Napisano 19 listopada 2017 - 10:38

Wyzeruj telefon i na nowo aktywuj i włącz odtwarzanie z iCloud

 

nie ma takiej opcji niestety- w ten sposób straciłbym wszystko co "przyrosło" przez ostatnie 2 tygodnie...



#4 neomarcel

neomarcel
  • 61 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 11:18

Miałem to samo na.... u mnie pomogło wymazanie zwartości i ustawień tel i odtworzenie kopii po przez iTunes z IP7+

 

Co do utraty danych - nie straciłem ani jednego pliku, zdjęcia czy filmu.


Użytkownik neomarcel edytował ten post 21 listopada 2017 - 11:20


#5 pcstud

pcstud
  • 173 postów

Napisano 21 listopada 2017 - 12:19

Rozmawiałem dzisiaj z supportem Apple. Szczerze mówiąc człowiek z którym rozmawiałem nie szczególnie się popisał wiedzą. Jego porady ograniczyły się do standardowych czynności, które wykonałem już wcześniej. Sugerował przerwanie procesu odtwarzania twierdząc, że nie powinni nic zginąć. Następnie zostałem poproszony o wyzerowanie telefonu i powtórne odtworzenie z nowej kopii, wcześniej sprawdzając czy na pewno wszystkie dane są na telefonie (nie mam pojęcia jak to zrobić). W sumie nie wiem na co liczyłem z ich strony... ale i tak się przeliczyłem.  ;)



#6 Sendil

Sendil
  • 140 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 22 listopada 2017 - 07:43

A wiesz, ze tez mialem problem z backupem, ktory zrobilem na 6.

 

Poradzilem sobie tak.

 

Pomyslalem, ze na 6 mialem 11.1.2 (chyba- ten najnowszy); na X fabryczny. Wiec ustawilem X jako nowy, pobralem aktualizacje przez iTunes- wczesniej tworzac backup w iTunes z iPhone 6 i jak juz X sie zaktualizowal- odtworzylem z tego szostkowego backupu.

 

Problemem byl niekompatybilny iOS. Backup byl na nowszej wersji niz wersja zainstalowana na X.

Sprobuj. Moze pomoze.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych