Witam, jak w temacie. Wczoraj wieczorem zrobiłem update do najnowszej HS (MB pro 2015). Dzisiaj odpalam jak zwykle i nie mogę się doczekać na załadowanie strony w Safari, na otwarcie sklepu w iTunes, nie mogę przeczytać maila w Mail (dopiero jak nacisnę odpowiedz to wtedy mogę przeczytać wiadomość) i wreszcie nie widzę nic w App Store. Google chrom działa normalnie - szybko i sprawnie. O co chodzi?
Safari, Mail, iTunes i App Store nie działają po update do 10.13.1
#1
Napisano 15 listopada 2017 - 00:39
#2
Napisano 16 listopada 2017 - 16:45
Czy nikt nie zna rozwiązania mojego problemu?
#3
Napisano 16 listopada 2017 - 17:37
Kopia, wymaż dysk odtwórz z kopi, jak dalej będzie źle wgraj system na czysto i sprawdź.
#4
Napisano 19 listopada 2017 - 19:49
Problem rozwiązany, usunąłem kilka dużych plików, przestał pojawiać się komunikat o zapełnionym dysku (choć zwykle miałem kilka giga wolnych). Programy ruszyły bez drastycznych środków. Temat do zamknięcia.
#5
Napisano 19 listopada 2017 - 21:49
I załatwiono.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych