Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Safari, Mail, iTunes i App Store nie działają po update do 10.13.1


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 roback

roback
  • 109 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 listopada 2017 - 00:39

Witam, jak w temacie. Wczoraj wieczorem zrobiłem update do najnowszej HS (MB pro 2015). Dzisiaj odpalam jak zwykle i nie mogę się doczekać na załadowanie strony w Safari, na otwarcie sklepu w iTunes, nie mogę przeczytać maila w Mail (dopiero jak nacisnę odpowiedz to wtedy mogę przeczytać wiadomość) i wreszcie nie widzę nic w App Store. Google chrom działa normalnie - szybko i sprawnie. O co chodzi?



#2 roback

roback
  • 109 postów
  • SkądPoznań

Napisano 16 listopada 2017 - 16:45

Czy nikt nie zna rozwiązania mojego problemu?



#3 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 16 listopada 2017 - 17:37

Kopia, wymaż dysk odtwórz z kopi, jak dalej będzie źle wgraj system na czysto i sprawdź.



#4 roback

roback
  • 109 postów
  • SkądPoznań

Napisano 19 listopada 2017 - 19:49

Problem rozwiązany, usunąłem kilka dużych plików, przestał pojawiać się komunikat o zapełnionym dysku (choć zwykle miałem kilka giga wolnych). Programy ruszyły bez drastycznych środków. Temat do zamknięcia.



#5 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 19 listopada 2017 - 21:49

I załatwiono.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych