Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

aplikacja Mail i Odzyskane wiadomości


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 hahment

hahment
  • 59 postów
  • SkądLubin

Napisano 14 listopada 2017 - 07:55

Witam, 

 

Od pewnego czasu mam problem z aplikacją mail, gdzie tylko dla jednej skrzynki pocztowej tworzy mi się co chwilę skrzynka "Odzyskane wiadomości ..." w sekcji "na moim macu".

Teraz nie mogę znaleźć, ale tutaj na forum też był już taki wątek. W każdym bądź razie stosowałem już zalecenia, włącznie z usunięciem skrzynki pocztowej i jej ponownym podłączeniem. Ale po kolei, bo może to nakieruje kogoś z Was i będzie w stanie mi podpowiedzieć co zrobić.

 

Problem występuje na dwóch komputerach osobnych użytkowników z własnym apple ID itd. 

Na jednym komputerze w aplikacji Mail są dwie skrzynki pocztowe a w drugim cztery. 

Katalog "Odzyskane wiadomości ..." pojawia się w obu komputerach tylko i wyłącznie dla jednej skrzynki pocztowej założonej na onet.pl (końcówka adresu op.pl)  i skonfigurowanej na IMAP. Jak wcześniej skrzynki były skonfigurowane na POP3 takiego problemu nie było. Co więcej pozostałe skrzynki także są skonfigurowane na IMAP (icloud, gmail, one.com) i ten problem nie występuje. 

 

Wydaje mi się (niestety to bardziej odczucie niż empiryczne doświadczenie), że najczęściej katalog "odzyskane wiadomości..." tworzy się wtedy gdy z danej skrzynki piszę maila (w trakcie pisania wiadomości lub przy wysyłaniu). 

 

Być może to nie ma znaczenia dla rozwiązania sprawy, ale to konto mam także na telefonie i IMAP działa jak ma działać, w sensie co skasuję na komputerze to znika z telefonu itp.

 

Jak na bieżąco usuwam te skrzynki to powiedzmy jestem z tym w stanie z tym żyć, ale u żony zauważyłem 174 takich skrzynek na dzisiaj, a też względnie na bieżąco je usuwamy. 

 

Proszę o pomoc.

 

 

 



#2 bosti20

bosti20
  • 56 postów

Napisano 04 maja 2020 - 20:58

Odświeżam temat, mam ten sam problem. Czy coś udało się Wam ustalić? Jak rozwiązać ten problem? Przebudowanie skrzynki niestety nie działa 



#3 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 757 postów

Napisano 04 maja 2020 - 21:43

To samo. Jak firma przeszła z Exchange na Google to myślałem, że się zmieni, ale nie. 



#4 tommy73

tommy73
  • 443 postów
  • SkądChełm, PL

Napisano 05 maja 2020 - 17:23

Ja też ten temat wałkowałem. Tworzą się tylko w czasie pisania maila. Jest gdzieś opcja automatycznego zapisania pisanego maila, dajmy na to co 30s?



#5 bosti20

bosti20
  • 56 postów

Napisano 05 maja 2020 - 20:14

dochodzi do tego po wysłaniu wiadomości. Dziwne strasznie. Chyba kwestia ustawień bo gmail i iCloud działa ok. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych