Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Linn Download Manager - nie mogę zainstalować, uszkodzony instalator


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomekkos

tomekkos
  • 815 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2017 - 20:39

hej!

 

nie mogę zainstalować na OS X El Capitan (komputer w stopce) programu Linn Download Manager. Wyskakuje okienko, że plik jest uszkodzony a na pewno jest dobry- chodził na innych systemach. Instalator korzysta z Adobe AIr- czy musze wyłączyć SIP czy coś innego zrobić?

 

Proszę o pomoc w temacie.


Komputer:  Mac Pro, macOS Monterey, Intel Xeon Quad Core 3,7 GHz, 64 GB DDR 3, Dual AMD Fire Pro D700, 1 TB SSD PCIe, 8 TB LaCie Thunderbolt 2 RAID 0

Telefon:  iPhone SE 32 GB, iOS 13, Watch 3, odtwarzacz: Fiio X5 III + Sennheiser HD 598


#2 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 11 listopada 2017 - 21:02

A sprawdź czy ci się nie przełączyło:

Preferencje systemowe > Ochrona i prywatność > Ogólne > Dopuszczaj programy pobrane z: dowolnego źródła


Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 11 listopada 2017 - 21:02

Nie czytam prywatnych wiadomości.


#3 tomekkos

tomekkos
  • 815 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2017 - 21:03

A sprawdź czy ci się nie przełączyło:

Preferencje systemowe > Ochrona i prywatność > Ogólne > Dopuszczaj programy pobrane z: dowolnego źródła

Tak mam od zawsze 


Komputer:  Mac Pro, macOS Monterey, Intel Xeon Quad Core 3,7 GHz, 64 GB DDR 3, Dual AMD Fire Pro D700, 1 TB SSD PCIe, 8 TB LaCie Thunderbolt 2 RAID 0

Telefon:  iPhone SE 32 GB, iOS 13, Watch 3, odtwarzacz: Fiio X5 III + Sennheiser HD 598


#4 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 11 listopada 2017 - 21:07

Tak mam od zawsze 

 

Możesz sprawdzić ten SIP, wyłączając go na chwilę z partycji recovery. Niektóre starsze programy nie działały, jak to wprowadzili. Chociaż to niby w Air robione. No co ci szkodzi sprawdzić...


Nie czytam prywatnych wiadomości.


#5 tomekkos

tomekkos
  • 815 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2017 - 21:10

Kurka, nie lubię takich kombinacji.

 

To wyskakuje w okienku instalatora jakby co:

Sorry, an error has occured

The application could not be installed because the installer file is damaged. Try obtaining a new installer file from the application author.


Użytkownik tomekkos edytował ten post 11 listopada 2017 - 21:10

Komputer:  Mac Pro, macOS Monterey, Intel Xeon Quad Core 3,7 GHz, 64 GB DDR 3, Dual AMD Fire Pro D700, 1 TB SSD PCIe, 8 TB LaCie Thunderbolt 2 RAID 0

Telefon:  iPhone SE 32 GB, iOS 13, Watch 3, odtwarzacz: Fiio X5 III + Sennheiser HD 598


#6 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 11 listopada 2017 - 21:17

Kurka, nie lubię takich kombinacji.

 

To wyskakuje w okienku instalatora jakby co:

Sorry, an error has occured

The application could not be installed because the installer file is damaged. Try obtaining a new installer file from the application author.

 

Dobra, nie produkuj się z tym SIP, sprawdziłem na szybko i na Sierra też pokazuje, że plik jest uszkodzony. (a SIP mam wyłączony)


Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 11 listopada 2017 - 21:20

Nie czytam prywatnych wiadomości.


#7 tomekkos

tomekkos
  • 815 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2017 - 21:28

Dobra, nie produkuj się z tym SIP, sprawdziłem na szybko i na Sierra też pokazuje, że plik jest uszkodzony. (a SIP mam wyłączony)

Dzięki bo już się zabierałem.

O co kaman bo mam dwa instalatory- jeden starszy i najnowszy i na obu to samo a jeden z nich chodził na Yosemite?


Komputer:  Mac Pro, macOS Monterey, Intel Xeon Quad Core 3,7 GHz, 64 GB DDR 3, Dual AMD Fire Pro D700, 1 TB SSD PCIe, 8 TB LaCie Thunderbolt 2 RAID 0

Telefon:  iPhone SE 32 GB, iOS 13, Watch 3, odtwarzacz: Fiio X5 III + Sennheiser HD 598


#8 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 11 listopada 2017 - 21:36

Nie mam pojęcia, może AIR się zaktualizował i na nowszym nie działa, albo jakiś klucz/certyfikat wygasł dla programu. Cholera wie.


Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 11 listopada 2017 - 21:36

Nie czytam prywatnych wiadomości.


#9 tomekkos

tomekkos
  • 815 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 listopada 2017 - 21:40

Nie mam pojęcia, może AIR się zaktualizował i na nowszym nie działa, albo jakiś klucz/certyfikat wygasł dla programu. Cholera wie.

Wielkie dzięki BTW


Komputer:  Mac Pro, macOS Monterey, Intel Xeon Quad Core 3,7 GHz, 64 GB DDR 3, Dual AMD Fire Pro D700, 1 TB SSD PCIe, 8 TB LaCie Thunderbolt 2 RAID 0

Telefon:  iPhone SE 32 GB, iOS 13, Watch 3, odtwarzacz: Fiio X5 III + Sennheiser HD 598


#10 tomekkos

tomekkos
  • 815 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 listopada 2017 - 18:53

Zrobiłem downgrade Aira i tak samo - nic to nie dało...


Komputer:  Mac Pro, macOS Monterey, Intel Xeon Quad Core 3,7 GHz, 64 GB DDR 3, Dual AMD Fire Pro D700, 1 TB SSD PCIe, 8 TB LaCie Thunderbolt 2 RAID 0

Telefon:  iPhone SE 32 GB, iOS 13, Watch 3, odtwarzacz: Fiio X5 III + Sennheiser HD 598





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych