Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sierra- zajmuje ponad 100 GB, brak możliwości aktualizacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 dariustus

dariustus
  • 4 postów

Napisano 07 listopada 2017 - 16:32

Witam. 

 

 W dniu dzisiejszym chciałem zaktualizować mojego MBA 128 GB  (Sierra) do High Sierra, jednak pamięć masowa informuję mnie, że system zajmuje 106 GB przez co brakuje miejsca na woluminie. Jestem laikiem w poruszaniu się po tym systemie, gdyż dopiero w sierpniu przesiadłem się z Windowsa. W sumie to nie korzystałem zbytnio z maca, nie licząc pracy biurowej. Nic nie instalowałem, a programy, które mam obecnie, zainstalowane były od samego początku. Szukałem, przeglądałem forum i odpowiedzi na mój problem nie uzyskałem...czy jest to uszkodzony dysk ? czy system może zajmować aż 106 GB nawet wliczając w to programy, których nie ma za wiele, a były od samego początku zainstalowane ? Proszę o pomoc 

 

Sytuacja wygląda następująco:

 

dokumenty: 47,7 MB

ibooks: 0 KB

.iCloud Drive: 7,3 MB

iTunes: 11,8 MB

Kosz: 10 MB

Mail: 22,2 MB

Pliki iOS: 0 KB

Programy: 5.25 GB

Tworzenie muzyki: 0 KB

Zdjęcia: 12,5 MB

 

Inni użytkownicy: 0 KB

System: 106,04 GB



#2 dariustus

dariustus
  • 4 postów

Napisano 08 listopada 2017 - 17:04

Witam.