Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie działa funkcja Handoff


Najlepsza odpowiedź imrik , 13 października 2017 - 08:44

Generalnie aby działał handoff muszą być załączone na obu urządzeniach:

- Handoff 

- WiFi

- Bluetooth

- To samo konto iCloud

 

Zweryfikuj czy jest włączone + włącz-wyłącz każdą opcję no i ewentualnie restart urządzeń. W różnych kombinacjach (wyłączenie usług, restart, załączenie usług, etc) i powinno zatrybić.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 gucio9377pl

gucio9377pl
  • 56 postów

Napisano 12 października 2017 - 19:10

Tak jak w temacie. Nie mogę zmusić iPada Air 2 i komputera, żeby możliwe było kontynuowanie pracy. WIFI i BT włączone, urządzenia zalogowane do tego samego konta i podłączone do tego samego wifi. Podobnie nie działa funkcja uruchamiania hotspotu bezpośrednio z poziomu komputera. 



#2 bapko

bapko
  • 151 postów
  • SkądKatowice

Napisano 12 października 2017 - 21:59

Spróbuj sie wylogowac i jeszcze raz zalogowac do iclaud na obu urzadzeniach.



#3 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 13 października 2017 - 05:26

A kiedyś działał? Szukałeś czy Twój Mac obsługuje handoff.
Fallout ...war, war never changes...

#4 gucio9377pl

gucio9377pl
  • 56 postów

Napisano 13 października 2017 - 05:54

Próbowałem się wylogować, niestety nie pomogło. Zakładam, ze MacBook Pro 2017 obsługuje tę funkcję

#5 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 13 października 2017 - 07:05

W ustawieniach sprawdź na maczku, po ostatniej aktualizacj 11.0.3 działa u mnie bezproblemowo poprzednio jak chciał

#6 gucio9377pl

gucio9377pl
  • 56 postów

Napisano 13 października 2017 - 07:46

W ustawieniach ogólnych na Macu mam handoff włączony. Są jeszcze jakieś inne do sprawdzenia?



#7 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 13 października 2017 - 07:55

Handoff zawsze działał tak jak chce.. Raz chodzi, a raz coś mu odwala



#8 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 13 października 2017 - 08:44   Najlepsza odpowiedź

Generalnie aby działał handoff muszą być załączone na obu urządzeniach:

- Handoff 

- WiFi

- Bluetooth

- To samo konto iCloud

 

Zweryfikuj czy jest włączone + włącz-wyłącz każdą opcję no i ewentualnie restart urządzeń. W różnych kombinacjach (wyłączenie usług, restart, załączenie usług, etc) i powinno zatrybić.


  • gucio9377pl lubi to

#9 gucio9377pl

gucio9377pl
  • 56 postów

Napisano 13 października 2017 - 11:46

Dziękuję @imrik :) pomogło 



#10 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 20 września 2018 - 14:44

Pozwolę sobie odkopać temat. Czy oprócz wspomnianych wcześniej rzeczy (ten sam iCloud, włączone Handoff, Bluetooth i WiFi) coś jeszcze jest wymagane, żeby Handoff zadziałał? Może jakieś ustawienia w iCloud? Próbowałam różnych kombinacji z ich włączaniem/wyłączaniem i niestety dalej nie działa :(. Pamiętam, że Handoff zadziałał mi chyba tylko raz czy dwa, później już całkiem odmówił współpracy... SMS-y na Macu działają normalnie...

 

Usunięcie i dodanie urządzenia z listy urządzeń Bluetooth też nic nie zmienia. Zauważyłam, że czasami iPhone pokazuje mi się dwa razy, tak jak tutaj:

 

hNB7LqW.png

 

Nie widzę też nigdzie "kropek" z zasięgiem telefonu, tak jak to mi się raz wyświetliło. Nawet pokazywałam chłopakowi, jakie to fajne itd. - teraz to też już się nie chce pojawić.

 

Sprawdzałam zarówno w Safari, jak i Pages, Numbers itd. Dalej nic. W systemie nie mieszałam, mac jest na High Sierra 10.13.6, a iPhone na iOS 12 (na 11.4.1 też nie działało). Co jeszcze mogę zrobić?


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#11 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 20 września 2018 - 15:06

W zasadzie nic więcej poza rzeczami wymienionymi tutaj: https://support.appl.../pl-pl/HT204681 nie jest wymagane, więc wychodzi na to, że wszystko masz włączone :/ 

 

Najprościej chyba sprawdzić czy działa włączając jakąś stronę w safari na iphonie i od razu powinna pojawić się z lewej strony ikonka w doku na macu. Może masz za dobry sprzęt, bo u mnie połączenie ip6s i Macbook Air śmiga idealnie :P 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#12 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 20 września 2018 - 15:19

powiem pewnie głupotę, ale... ostatnio trochę mi muliło więc w końcu jak to ja zadzwoniłam do Apple... i poradzili mi włączyć na chwile tryb bezpieczny... czyli włączasz MB i jednocześnie trzymasz shift do czasu pojawienia się okna logowania, potem logujesz się i po chwili dajesz uruchom ponownie i logujesz się normalnie... pani mówiłam że można tak wyczyścić pamięć czy coś... może coś się przycięło....

 

Tylko się nie wystrasz przy uruchamianiu w tym trybie pojawiają się artefakty...


Użytkownik a.s edytował ten post 20 września 2018 - 15:19

MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#13 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 20 września 2018 - 20:41

Niby te programy biurowe już ogarnęłam i tu jakoś funkcjonuje :). Dalej nie chce mi działać przełączanie stron w Safari... Czy do tego musi być ustawione synchronizowanie z iCloud? Jak macie to ustawione? Bo wydaje mi się, że gdy to raz zadziałało to na iPhone miałam to wyłączone. Teraz jak włączyłam iCloud dla Safari na obu urządzeniach, to robi mi się bałagan w ulubionych stronach (nie chcę mieć tych samych skrótów na komputerze i iPhone), a samo przełączanie i tak nie działa w żadną stronę  :(.

 

I jak wyjaśnić tą sprawę z pojawiającym się dwukrotnie telefonem po kliknięciu ikony Bluetooth na górnym pasku?

 

Chociaż i tak w żadnym przypadku nie mam ikony Handoff na docku. W Pages, Keynote i Numbers powinna być czy nie?


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#14 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 21 września 2018 - 10:52

Dodaję nowy post, bo tamtego nie mogę edytować...

 

Handoff w końcu działa - w obie strony :D. Trochę się naszukałam na anglojęzycznych forach - podam rozwiązanie, w razie gdyby kogoś to zainteresowało.

 

Żeby Handoff zadziałał, musi być włączone wszystko to, co podał @Imrik - włączone Bluetooth, WiFi oraz opcja Handoff, urządzenia muszą być na tym samym koncie iCloud. Anglojęzyczne fora sugerują jeszcze, żeby w przypadku, gdy kombinacje z włączaniem/wyłączaniem WiFi, Handoff oraz Bluetooth i przelogowanie w iCloud nie pomogą... wyłączyć i włączyć iMessage na iPhonie :D. Myślę, że u mnie zatrybiło właśnie dzięki temu :). Nawet normalnie pojawiają mi się te kropki z zasięgiem, o których wspominałam:

 

K44ERbG.png

 

Pojawia się też w docku ikonka Handoff - zarówno w Safari, jak i w Pages, Keynote, Numbers, Mail itd.

 

PS Synchronizacja Safari z iCloud nie musi być włączona na iPhone - działa bez tego :).

PS2 Uruchomienie w trybie bezpiecznym pomogło na podwójne wyświetlanie telefonu w Bluetooth - teraz jest ok.


Użytkownik Zireael edytował ten post 21 września 2018 - 10:55

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych