Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Xee3 - brak możliwości przeglądania zdjęć po przejściu na HighSierra


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arkadiusz Bała

Arkadiusz Bała
  • 3 postów

Napisano 03 października 2017 - 10:03

Witam serdecznie.

 

Używam MacBook Pro 13. Do przeglądania zdjęć używałem Xee3 - i jak dotąd pod Sierrą działało wszystko prawidłowo - głównie chodzi mi o możliwość przeglądania zdjęć z danego katalogu poprzez przesuwanie palcami na gładziku czy też używanie kursorów. Po podniesieniu Sierry do High ta opcja w Xee3 nie działa. W menu "Browse" pierwsze cztery opcje są wyszarzone i nie mogę przeglądać zdjeć.

 

Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Czy to kwestia niezgodności Xee z HighSierra i trzeba spokojnie poczekać na aktualizację Xee3 czy coś muszę jakoś inaczej skonfigurować? 

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam,

 

Arkadiusz



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 października 2017 - 10:16

Takie coś to jednak do 'Programów', przeniosę.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 03 października 2017 - 11:59

Witam serdecznie.

 

Używam MacBook Pro 13. Do przeglądania zdjęć używałem Xee3 - i jak dotąd pod Sierrą działało wszystko prawidłowo - głównie chodzi mi o możliwość przeglądania zdjęć z danego katalogu poprzez przesuwanie palcami na gładziku czy też używanie kursorów. Po podniesieniu Sierry do High ta opcja w Xee3 nie działa. W menu "Browse" pierwsze cztery opcje są wyszarzone i nie mogę przeglądać zdjeć.

 

Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Czy to kwestia niezgodności Xee z HighSierra i trzeba spokojnie poczekać na aktualizację Xee3 czy coś muszę jakoś inaczej skonfigurować? 

 

 

Wszystko działa jak działało. Na potwierdzenie screen:

 

COY6w9w.jpg

 

Przeinstaluj program może. Używając np. AppCleanera do usunięcia bieżącej instalacji. 


Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 03 października 2017 - 12:01

Nie czytam prywatnych wiadomości.


#4 Arkadiusz Bała

Arkadiusz Bała
  • 3 postów

Napisano 05 października 2017 - 11:03

Wszystko działa jak działało. Na potwierdzenie screen:

 

COY6w9w.jpg

 

Przeinstaluj program może. Używając np. AppCleanera do usunięcia bieżącej instalacji. 

 

 

Dzisiaj pojawiła się aktualizacja poprawiająca przeglądanie w HighSierra. Zainstalowałem - działa jak należy.

 

Pozdrawiam,

 

Arek



#5 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 05 października 2017 - 12:27

Dzisiaj pojawiła się aktualizacja poprawiająca przeglądanie w HighSierra. Zainstalowałem - działa jak należy.

 

 

To pewnie masz z AppStore :) Uaktualnienie normalne było wcześniej.


Nie czytam prywatnych wiadomości.


#6 Arkadiusz Bała

Arkadiusz Bała
  • 3 postów

Napisano 10 października 2017 - 12:13

To pewnie masz z AppStore :) Uaktualnienie normalne było wcześniej.

 

Tak, z AppStore.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych