Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zakup iPhona


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zygal

Zygal
  • 299 postów

Napisano 27 września 2017 - 21:37

Gdzie najbardziej pod względem gwarancji, serwisu itp najbardziej opłaca kupić się iPhona ?

W App Store ? czy nie ma to znaczenia ?


 MBA  M1 2020, iPhone 15 Pro , AirPods Pro, 


#2 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 września 2017 - 08:19

W Apple Store Online. App store to sklep z aplikacjami;)


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#3 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 28 września 2017 - 08:34

Kupowałem w x-kom przyszedł OK, produkcyjnie miał 3 miechy.

Kupowałem w iSpot, przyszedł z uwalonym ekranem, produkcyjnie 8 miesięcy.

Kupowałem w końcu w wychwalanym Apple Store. Przyszedł martwy z prawie 12 miesięcznym okresem leżakowania.

 

Natomiast obsługa posprzedażowa najlepsza w Apple, potem iSpot i na końcu x-kom.pl. W tym ostatnim zostawiłem już ponad 15kpln na elektronikę małą i nie zostawię ani grosza więcej.



#4 Zygal

Zygal
  • 299 postów

Napisano 28 września 2017 - 09:16

A jaka jest procedura w przypadku reklamacji w  App Store Online : )

Na takiej samej zasadzie jak w iSpot czy Cortland ?

Wysyłam sprzęt do nich i czekam na decyzję ?

Kolega ostatnio oddał do iSpot i czeka już 3 tydzień ...


 MBA  M1 2020, iPhone 15 Pro , AirPods Pro, 


#5 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 28 września 2017 - 09:27

Nie ma żadnej procedury wysyłki do Apple. Dalej jest to Cortland, iSpot itp. Najlepszy i najszybszy Cortland zdecydowanie.
Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#6 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 września 2017 - 09:31

Co to znaczy procedura "reklamacji"? Zwrot, skorzystanie z gwarancji, skorzystanie z rękojmii?


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#7 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 28 września 2017 - 09:41

Co to znaczy procedura "reklamacji"? Zwrot, skorzystanie z gwarancji, skorzystanie z rękojmii?

No przecież napisał wyraźnie procedura reklamacji, a nie zwrotu, czy rękojmi. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Wtedy Cortland, iSpot. Zwrot i rękojmia to już do sprzedawcy, czyli Apple. Chyba przez stronę się to załatwia, albo telefonicznie.



#8 Zygal

Zygal
  • 299 postów

Napisano 28 września 2017 - 09:51

No przecież napisał wyraźnie procedura reklamacji, a nie zwrotu, czy rękojmi. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Wtedy Cortland, iSpot. Zwrot i rękojmia to już do sprzedawcy, czyli Apple. Chyba przez stronę się to załatwia, albo telefonicznie.

Dokładnie.

Ale wszystko już wiem.

Zadzwoniłem : )


 MBA  M1 2020, iPhone 15 Pro , AirPods Pro, 


#9 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 września 2017 - 10:20

No przecież napisał wyraźnie procedura reklamacji, a nie zwrotu, czy rękojmi. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Wtedy Cortland, iSpot. Zwrot i rękojmia to już do sprzedawcy, czyli Apple. Chyba przez stronę się to załatwia, albo telefonicznie.

 

Reklamacja nie równa się powoływaniu na gwarancję (a tak wynika z twojego postu). Reklamować urządzenie można powołując się na gwarancję ALBO rękojmię. Dlatego zapytałem autora tematu, o którą drogę pyta;) Tak czy owak, wydaje się, że już wszystko wie.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#10 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 28 września 2017 - 10:27

Chodziło mi o to, że jak ktoś pisze o reklamacji to zwyczajowo chodzi o gwarancję, a nie reklamację z tytułu rękojmi, bo w przypadku tej drugiej trzeba to wyraźnie zaznaczyć. Prowadzę sklep od 10 lat i zazwyczaj tak to właśnie wygląda, chociaż faktycznie mógł doprecyzować, bo ja odczytałbym jego intencje dokładnie tak jak opisałem :)



#11 crab

crab
  • 262 postów

Napisano 28 września 2017 - 20:29

Kupowałem w x-kom przyszedł OK, produkcyjnie miał 3 miechy.

Kupowałem w iSpot, przyszedł z uwalonym ekranem, produkcyjnie 8 miesięcy.

Kupowałem w końcu w wychwalanym Apple Store. Przyszedł martwy z prawie 12 miesięcznym okresem leżakowania.

 

Natomiast obsługa posprzedażowa najlepsza w Apple, potem iSpot i na końcu x-kom.pl. W tym ostatnim zostawiłem już ponad 15kpln na elektronikę małą i nie zostawię ani grosza więcej.

 

Wiesz, co człowiek to inna opinia. Ja robiłem zakupy również w tych 3 sklepach (oraz wielu innych, ale odniosę się do wymienionych).

Najlepsze wrażenia, obsługę i ogólne zadowolenie z zakupu mam ex aequo w AOS oraz X-kom. Za to nigdy więcej nie kupię nawet pokrowca w iSpocie, bo w tym sklepie często pracują ludzie z łapanki, którzy nawet nie są szkoleni jak obsługiwać klienta. Zawsze i każdemu polecam X-kom, bo mają przystępne ceny i serio złego słowa nie mogę powiedzieć o nich. 

 

Z innych sklepów to gorąco polecam Redcoon. Tam serwis to w ogóle bomba. Wzorowy kontakt i ostatecznie jak coś poszło nie tak, to sami zaproponowali mi lepszą dla mnie opcję.



#12 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 28 września 2017 - 20:38

Co do opinii to zgoda, ale jak dla mnie (takie samo zdanie ma kilku moich znajomych) to sklep pokroju, "posłodzić klientowi, sprzedać, zapomnieć o nim". Obsługa posprzedażowa i gwarancyjna to żenada. Ale to nie o x-kom.pl temat.


  • ozzman78 lubi to

#13 ciacho

ciacho
  • 61 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 września 2017 - 05:46

Kupowałem w końcu w wychwalanym Apple Store. Przyszedł martwy z prawie 12 miesięcznym okresem leżakowania.
Kupowałem w x-kom przyszedł OK, produkcyjnie miał 3 miechy.


Kupiłem w ASO telefon (bo nigdzie w dystrybucji nie było mojego modelu), przyszedł w obiecanym terminie, leżakował 2 miesiące, plus mimo że to pierwszy zakup (na świeżym koncie) dostałem jeszcze rabat.

W xkom, zauważyłem że poziom obsługi zależy co chce się kupić/do kogo się trafi z zamówieniem/każdy sklep inaczej traktuje ludzi.
Użytkownik wielu różnych rzeczy, _nie_ fanboy A/A. Zagorzały przeciwnik świętych wojen systemowo-rozwiązaniowych.

#14 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 29 września 2017 - 09:39

Napiszę tak, sam jestem handlowcem. Klientów traktuję tak samo, ale wiadomo, że tymi co zostawiają u mnie grube siano rozmawia się inaczej. Zostawiłem w tym sklepie jak dziś patrzyłem 18tysi na małą elektronikę, a przy ostatni zakupie i poprzedzającej go reklamacji potraktowano mnie nie fajnie. zakupy robiłem przez internet.



#15 winmac

winmac
  • 105 postów

Napisano 29 września 2017 - 09:52

Gdzie najbardziej pod względem gwarancji, serwisu itp najbardziej opłaca kupić się iPhona ?

W App Store ? czy nie ma to znaczenia ?

Teraz są fajne obniżki na starsze modele (np. 6s 32GB za ok 2200) i warto kupić na miejscu w sklepie, który jest w pobliżu bo poza standardową gwarancją Apple masz jeszcze drugi rok na roszczenia z tytułu rękojmi. Kilka razy kupowałem w iSPot,raz tam robiłem serwis ipada i nie było problemu (naprawa to oczywiście była wymiana na nowy)



#16 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 29 września 2017 - 15:21

Faktyczńie fajna cena za 2600 kupilem 64GB 11.2015 ;)

#17 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 29 września 2017 - 18:38

Na fakture vat 23%?

Użytkownik MC_ edytował ten post 29 września 2017 - 18:38

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#18 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 29 września 2017 - 20:10

Na fakture vat 23%?


Akurat tak - sprzedawal jakis programista - dostal nowy z gwarancji i wrocil do androida.

#19 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 29 września 2017 - 20:16

To akurat wyjatek. Dlatego ja nie bede czekal z X, bo w sklepach stanieje pewnie po roku.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych