Gdzie najbardziej pod względem gwarancji, serwisu itp najbardziej opłaca kupić się iPhona ?
W App Store ? czy nie ma to znaczenia ?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 27 września 2017 - 21:37
Gdzie najbardziej pod względem gwarancji, serwisu itp najbardziej opłaca kupić się iPhona ?
W App Store ? czy nie ma to znaczenia ?
MBA M1 2020, iPhone 15 Pro , AirPods Pro,
Napisano 28 września 2017 - 08:19
W Apple Store Online. App store to sklep z aplikacjami;)
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 28 września 2017 - 08:34
Kupowałem w x-kom przyszedł OK, produkcyjnie miał 3 miechy.
Kupowałem w iSpot, przyszedł z uwalonym ekranem, produkcyjnie 8 miesięcy.
Kupowałem w końcu w wychwalanym Apple Store. Przyszedł martwy z prawie 12 miesięcznym okresem leżakowania.
Natomiast obsługa posprzedażowa najlepsza w Apple, potem iSpot i na końcu x-kom.pl. W tym ostatnim zostawiłem już ponad 15kpln na elektronikę małą i nie zostawię ani grosza więcej.
Napisano 28 września 2017 - 09:16
A jaka jest procedura w przypadku reklamacji w App Store Online : )
Na takiej samej zasadzie jak w iSpot czy Cortland ?
Wysyłam sprzęt do nich i czekam na decyzję ?
Kolega ostatnio oddał do iSpot i czeka już 3 tydzień ...
MBA M1 2020, iPhone 15 Pro , AirPods Pro,
Napisano 28 września 2017 - 09:27
Napisano 28 września 2017 - 09:31
Co to znaczy procedura "reklamacji"? Zwrot, skorzystanie z gwarancji, skorzystanie z rękojmii?
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 28 września 2017 - 09:41
Co to znaczy procedura "reklamacji"? Zwrot, skorzystanie z gwarancji, skorzystanie z rękojmii?
No przecież napisał wyraźnie procedura reklamacji, a nie zwrotu, czy rękojmi. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Wtedy Cortland, iSpot. Zwrot i rękojmia to już do sprzedawcy, czyli Apple. Chyba przez stronę się to załatwia, albo telefonicznie.
Napisano 28 września 2017 - 09:51
No przecież napisał wyraźnie procedura reklamacji, a nie zwrotu, czy rękojmi. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Wtedy Cortland, iSpot. Zwrot i rękojmia to już do sprzedawcy, czyli Apple. Chyba przez stronę się to załatwia, albo telefonicznie.
Dokładnie.
Ale wszystko już wiem.
Zadzwoniłem : )
MBA M1 2020, iPhone 15 Pro , AirPods Pro,
Napisano 28 września 2017 - 10:20
No przecież napisał wyraźnie procedura reklamacji, a nie zwrotu, czy rękojmi. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Wtedy Cortland, iSpot. Zwrot i rękojmia to już do sprzedawcy, czyli Apple. Chyba przez stronę się to załatwia, albo telefonicznie.
Reklamacja nie równa się powoływaniu na gwarancję (a tak wynika z twojego postu). Reklamować urządzenie można powołując się na gwarancję ALBO rękojmię. Dlatego zapytałem autora tematu, o którą drogę pyta;) Tak czy owak, wydaje się, że już wszystko wie.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 28 września 2017 - 10:27
Chodziło mi o to, że jak ktoś pisze o reklamacji to zwyczajowo chodzi o gwarancję, a nie reklamację z tytułu rękojmi, bo w przypadku tej drugiej trzeba to wyraźnie zaznaczyć. Prowadzę sklep od 10 lat i zazwyczaj tak to właśnie wygląda, chociaż faktycznie mógł doprecyzować, bo ja odczytałbym jego intencje dokładnie tak jak opisałem
Napisano 28 września 2017 - 20:29
Kupowałem w x-kom przyszedł OK, produkcyjnie miał 3 miechy.
Kupowałem w iSpot, przyszedł z uwalonym ekranem, produkcyjnie 8 miesięcy.
Kupowałem w końcu w wychwalanym Apple Store. Przyszedł martwy z prawie 12 miesięcznym okresem leżakowania.
Natomiast obsługa posprzedażowa najlepsza w Apple, potem iSpot i na końcu x-kom.pl. W tym ostatnim zostawiłem już ponad 15kpln na elektronikę małą i nie zostawię ani grosza więcej.
Wiesz, co człowiek to inna opinia. Ja robiłem zakupy również w tych 3 sklepach (oraz wielu innych, ale odniosę się do wymienionych).
Najlepsze wrażenia, obsługę i ogólne zadowolenie z zakupu mam ex aequo w AOS oraz X-kom. Za to nigdy więcej nie kupię nawet pokrowca w iSpocie, bo w tym sklepie często pracują ludzie z łapanki, którzy nawet nie są szkoleni jak obsługiwać klienta. Zawsze i każdemu polecam X-kom, bo mają przystępne ceny i serio złego słowa nie mogę powiedzieć o nich.
Z innych sklepów to gorąco polecam Redcoon. Tam serwis to w ogóle bomba. Wzorowy kontakt i ostatecznie jak coś poszło nie tak, to sami zaproponowali mi lepszą dla mnie opcję.
Napisano 28 września 2017 - 20:38
Co do opinii to zgoda, ale jak dla mnie (takie samo zdanie ma kilku moich znajomych) to sklep pokroju, "posłodzić klientowi, sprzedać, zapomnieć o nim". Obsługa posprzedażowa i gwarancyjna to żenada. Ale to nie o x-kom.pl temat.
Napisano 29 września 2017 - 05:46
Kupowałem w końcu w wychwalanym Apple Store. Przyszedł martwy z prawie 12 miesięcznym okresem leżakowania.
Kupowałem w x-kom przyszedł OK, produkcyjnie miał 3 miechy.
Napisano 29 września 2017 - 09:39
Napiszę tak, sam jestem handlowcem. Klientów traktuję tak samo, ale wiadomo, że tymi co zostawiają u mnie grube siano rozmawia się inaczej. Zostawiłem w tym sklepie jak dziś patrzyłem 18tysi na małą elektronikę, a przy ostatni zakupie i poprzedzającej go reklamacji potraktowano mnie nie fajnie. zakupy robiłem przez internet.
Napisano 29 września 2017 - 09:52
Gdzie najbardziej pod względem gwarancji, serwisu itp najbardziej opłaca kupić się iPhona ?
W App Store ? czy nie ma to znaczenia ?
Teraz są fajne obniżki na starsze modele (np. 6s 32GB za ok 2200) i warto kupić na miejscu w sklepie, który jest w pobliżu bo poza standardową gwarancją Apple masz jeszcze drugi rok na roszczenia z tytułu rękojmi. Kilka razy kupowałem w iSPot,raz tam robiłem serwis ipada i nie było problemu (naprawa to oczywiście była wymiana na nowy)
Napisano 29 września 2017 - 15:21
Napisano 29 września 2017 - 18:38
Użytkownik MC_ edytował ten post 29 września 2017 - 18:38
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 29 września 2017 - 20:10
Na fakture vat 23%?
Napisano 29 września 2017 - 20:16
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych