Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iOS 11 - brak LTE w Plusie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andreea

Andreea
  • 25 postów

Napisano 27 września 2017 - 13:36

Dzień dobry, czy po aktualizacji systemu kogoś jeszcze dotknął wymieniony w tytule problem? Jest jakieś rozwiązanie?



#2 adst

adst
  • 109 postów

Napisano 27 września 2017 - 13:47

Przez czas jaki byłem na iOS 11 to miałem LTE w Plusie, chociaż z tradycyjnym komunikatem, że może to zaszkodzić. U siostry np. na iOS 10.X.X (nie wiem dokładnie co używa) mówi, że automatycznie zmieniło z 3G na LTE. Może Plus zaczyna coś działać w tym kierunku...?



#3 Andreea

Andreea
  • 25 postów

Napisano 27 września 2017 - 13:54

Przez czas jaki byłem na iOS 11 to miałem LTE w Plusie, chociaż z tradycyjnym komunikatem, że może to zaszkodzić. U siostry np. na iOS 10.X.X (nie wiem dokładnie co używa) mówi, że automatycznie zmieniło z 3G na LTE. Może Plus zaczyna coś działać w tym kierunku...?

Ale Plus od dawna udostępnia LTE dla iPada (i iPhone). Zresztą karta plusa przełożona do iphone działa z lte, karta z iphone (nju) w ipadzie - działa lte.



#4 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 27 września 2017 - 14:26

U córki na SE, iOS11 wszystko OK, po aktualizacji 11.0.1 bez zmian. LTE działa.



#5 Andreea

Andreea
  • 25 postów

Napisano 27 września 2017 - 15:17

Dziękuję, pomógł reset wszystkich ustawień (reset ustawień sieciowych nie pomógł)



#6 Andreea

Andreea
  • 25 postów

Napisano 28 września 2017 - 18:42

Muszę dodać, bo okazało się, że to nie było takie proste. W ustawieniach APN miałem wpisane w "plus" jako nazwy APN, APN LTE i Hotspot Osobisty. Okazało się, że w ten sposób mam LTE ale nie działa Hotspot. Po zmianie APN LTE na puste - był Hotspot ale nie było LTE. Problem rozwiązało wpisanie wszędzie jak wyżej "internet" zamiast "plus". 

Może komuś się przyda :)



#7 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 28 września 2017 - 19:20

Jeśli wpiszesz internet zamiast plus w ustawieniach APN, nie będziesz miał pełnej prędkości LTE



#8 Omega55

Omega55
  • 332 postów

Napisano 03 października 2017 - 20:04

U mnie w iPad PRO 10,5 LTE, jest problem z połączeniem z siecią przez "dane komórkowe". Jesli wyłączę LTE (zresztą samo się wyłącza przy każdym restarcie tableta), w ogóle nie można nawiązać połączenia, bo pojawia się komunikat o braku planu taryfowego. Po włączeniu LTE trzeba trochę poczekać, połączenie wskakuje po jakimś czasie. Ale hotspot nie działa. W iOS 10 było ok, to sie popsuło którąś aktualizacją 11, byłam w programie beta.



#9 086c78d1f5

086c78d1f5
  • 30 postów

Napisano 03 października 2017 - 21:17

Jeśli wpiszesz internet zamiast plus w ustawieniach APN, nie będziesz miał pełnej prędkości LTE

Etam, mam wpisany internet i lte działa bezproblemowo

#10 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 03 października 2017 - 21:32

Bo działać działa. Ale sprawdź prędkość połączenia LTE z wpisanym internet i z wpisanym plus. U mnie na każdym urządzeniu bez względu na system dwukrotne różnice w prędkościach.

Powiem więcej, bo teraz sprawdziłem na jednym z urządzeń - wpisując internet zamiast plus nie mam w ogóle LTE, a różnice....

 

plus

 

VbC6P4h.png

 

internet

 

SUlNozp.png


Użytkownik JacentyEsz edytował ten post 03 października 2017 - 21:42





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych