Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook tania konfiguracja do rozbudowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xonik5

Xonik5
  • 13 postów

Napisano 17 września 2017 - 18:01

Witam.

 

 

Chciałbym kupić Macbooka - Macbooka PRO 13-15 przekątna uzależniona od kilku rzeczy. Nie znam się na kartach graficznych w Macach bo to jakaś czarna magia dla mnie. Jest tyle modeli i tyle konfiguracji kart, że tego nie ogarniam, a wujek google nie pomaga. Nie mam pojęcia czy Intel HD 4000 z 1,5 GB jest lepszy od nVidi GT 9400 256 MB czy to trzeba inaczej przeliczać. 

Chcę kupić Maca w DE lub UK (Ebay, Gumtree i lokalne serwisy) kwota to max 500 Euro dlatego chcę kupić z 2-4GB RAM i HDD najmniejszym lub bez HDD. Jeśli spodoba mi sie podstawowe działanie tego kompa to będę chciałgo rozbudować do 16GB RAM i SSD dlatego potrzebuje modelu do rozbudowy. Wiem, że 15" mają 4 rdzenie 8 wątków, a 13" 2 rdzenie 4 wątki dlatego skłaniam się ku 15".

 

KONIECZNIE:

Chcę żeby po rozbudowie do 16GB i SSD komputer uciągnął przeglądarkę z YouTube, Ebayem, Amazone, Facebookiem, Allegro, Gumtree, OLX i jeszcze kilkunastoma zakładkami, czasami Chromecast z TV. Będę też chciał tworzyć strony internetowe na własny użytek, używać programow typu Word, Exel, Acces, Photoshop podstawowe poprawianie/upiększanie zdjęć. Potrzebuje laptopa do pracy (wystawianie FVat) i czasami pojechania z nim gdzieś w małą trasę.

 

DODATKOWO:

Jeśli to możliwe to chciałbym raz na jakiś czas zagrać sobie na nim w CS`a, LoLa wiem, że na starszym sprzęcie może to być średni pomysł. Do gier mam konsole i będę organizować sobie PC`ta, ale do tego czasu fajnie by było jakby laptop dal rade.