Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 2 głosy

Apple Watch Series 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
705 odpowiedzi w tym temacie

#26 xStagGx

xStagGx
  • 36 postów

Napisano 15 września 2017 - 15:37

Ja takiej informacji o przedsprzedaży w Polsce nie widziałem. Preorder na zegarki dotyczył tylko pierwszej grupy państw. U nas pojawią się na stronie Apple dopiero 29 września w sprzedaży. Jeżeli chcesz wiedzieć, jaki będzie czas wysyłki, możesz już teraz obserwować strony np. apple.de i sprawdzać aktualny czas wysyłki tam. Chociaż czasami dla premiery w Polsce była oddzielna pula zegarków/iPhonów.

Tak, "standardowe" modele nie będą u nas dostępne w przedsprzedaży. Natomiast wersja Nike+ powinna być dostępna w pre-orderze już dzisiaj w tych krajach:

 

 

  • Apple Watch Nike+ will be available to order on apple.com beginning Friday, September 15, with limited availability on Thursday, October 5 in Australia, Austria, Belgium, Canada, China, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Guam, Hong Kong, Hungary, India, Ireland, Italy, Japan, Kuwait, Luxembourg, Macau, Monaco, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Puerto Rico, Qatar, Russia, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, Turkey, UAE, the UK and the US. For more information, visit apple.com/apple-watch-nike or nike.com/applewatch.

     

 

Nurtowało mnie to na tyle, że skontaktowałem się z amerykańskim supportem. Okazało się, że ten "limited availability" jest na tyle "limited", że nie starczyło na wszystkie początkowo zakładane kraje w 1 fali:

 

 

  • Correct, that would be because as you see there’s limited availability.
    But let me double check on something for you!

As I’m checking it looks like starting September 15th the Australia, Austria, Belgium, Canada, China,, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Guam, Hong Kong, India, Ireland, Italy, Japan, Kuwait, Luxembourg, Macau, Monaco, Netherlands,, Norway, Portugal, Puerto Rico, Qatar, Russia, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, UAE, the UK would have them available, although Czech Republic, Hungary, Poland, Russia and Turkey is not determined yet on the exact dates.



#27 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 17 września 2017 - 14:38

Wczoraj zauważyłam, że na x-komie jest przedsprzedaż AW3. Ceny takie, jak u Apple. Ja tam już zamówiłam :D.

 https://www.x-kom.pl...q=apple_watch_3


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#28 dext3rr

dext3rr
  • 47 postów

Napisano 17 września 2017 - 17:49

Wczoraj zauważyłam, że na x-komie jest przedsprzedaż AW3. Ceny takie, jak u Apple. Ja tam już zamówiłam :D.

 https://www.x-kom.pl...q=apple_watch_3

 

Ja na razie pytałem ich o dostępność i jutro mają dać odpowiedź. 



#29 chrobro

chrobro
  • 168 postów
  • Skądzachodniopomorskie

Napisano 17 września 2017 - 18:51

dext3rr daj znać co Ci odpiszą  

#30 darek

darek
  • 513 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 września 2017 - 21:21

Wczoraj zauważyłam, że na x-komie jest przedsprzedaż AW3. Ceny takie, jak u Apple. Ja tam już zamówiłam :D.

 https://www.x-kom.pl...q=apple_watch_3

 

Dzięki za info, już zamówione, choć jeśli będą mieli dopiero w październiku to anuluję.



#31 GIZIU

GIZIU
  • 923 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 września 2017 - 09:13

Wczoraj zauważyłam, że na x-komie jest przedsprzedaż AW3. Ceny takie, jak u Apple. Ja tam już zamówiłam :D.

 https://www.x-kom.pl...q=apple_watch_3

Możesz mi wytłumaczyć jaki jest sens zamawiania w sklepie innym niż oficjalny Apple Store skoro ceny są takie same?



#32 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 września 2017 - 09:25

Możesz mi wytłumaczyć jaki jest sens zamawiania w sklepie innym niż oficjalny Apple Store skoro ceny są takie same?

Może wziął na raty? Rękojmia chyba też obowiązuje.


Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 18 września 2017 - 09:29


#33 darek

darek
  • 513 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 września 2017 - 09:35

Możesz mi wytłumaczyć jaki jest sens zamawiania w sklepie innym niż oficjalny Apple Store skoro ceny są takie same?

 

A dlaczego kupować w oficjalnym sklepie Apple?

Ja zamówiłem w X-Kom bo mam go po drodze z pracy, więc przy okazji mogę odebrać i nie będę czekał na przesyłkę (bo może nie dojdzie, lub kurier nie dostarczy, itp.). Telefon też będę kupował w normalnym cenie ale dlatego, że biorę go na raty 0%, bo czemu nie :P.



#34 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 września 2017 - 09:45

Ogólnie warto kupować w AOS, bo oni traktują drugi rok po zakupie praktycznie jakby telefon był na gwarancji (chociaż obowiązuje tylko rękojmia). Inna sprawa, że nie ma właściwie żadnych promocji czy właśnie rat 0%;)


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#35 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 18 września 2017 - 10:13

Może wziął na raty? Rękojmia chyba też obowiązuje.

Akurat w moim przypadku nie chodzi o raty, a o kartę kredytową :P. Nie mam karty kredytowej, a specjalnie dla kupna AW nie opłaca mi się zakładać.

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#36 darek

darek
  • 513 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 września 2017 - 10:33

Ogólnie warto kupować w AOS, bo oni traktują drugi rok po zakupie praktycznie jakby telefon był na gwarancji (chociaż obowiązuje tylko rękojmia). Inna sprawa, że nie ma właściwie żadnych promocji czy właśnie rat 0% ;)

 

Możesz rozszerzyć temat 2 letniej "gwarancji"? Jeśli chodzi o raty 0% to masz je w cortlandzie (od credit agricole)

 

 

Akurat w moim przypadku nie chodzi o raty, a o kartę kredytową :P. Nie mam karty kredytowej, a specjalnie dla kupna AW nie opłaca mi się zakładać.

 

A nie wystarczy debetowa z możliwością płatności internetowej? Swoją drogą Apple pobiera kasę z karty w chwili złożenia zamówienia czy przed wysyłką?



#37 Duke123

Duke123
  • 488 postów

Napisano 18 września 2017 - 10:34

Akurat w moim przypadku nie chodzi o raty, a o kartę kredytową :P. Nie mam karty kredytowej, a specjalnie dla kupna AW nie opłaca mi się zakładać.

 

Karta kredytowa nie jest potrzebna. Większość kart wydawanych do rachunków ma opcję płacenia przez internet. A dodatkowy rok "gwarancji" wprost od Apple to spory bonus.



#38 dext3rr

dext3rr
  • 47 postów

Napisano 18 września 2017 - 12:19

Dostałem odpowiedź od X-KOM:

 

Z wstępnych informacji jakie posiadamy nowy Apple Watch 3 powinien być dostępny w naszym magazynie centralnym już od 03.11.2017

"Już od"... :lol: Pozostaje polować na dostępność w oficjalnym Apple Store.


Użytkownik dext3rr edytował ten post 18 września 2017 - 12:20


#39 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 18 września 2017 - 13:12

Możesz rozszerzyć temat 2 letniej "gwarancji"? Jeśli chodzi o raty 0% to masz je w cortlandzie (od credit agricole)

 

 

 

A nie wystarczy debetowa z możliwością płatności internetowej? Swoją drogą Apple pobiera kasę z karty w chwili złożenia zamówienia czy przed wysyłką?

Prawnie sprzedawca musi zapewnić 2 lata rekojmi. Ludzie często mylą to i uważają że producent zobowiązany jest zapewnić gwarancję. Tymczasem gwarancja to jedynie dobra wola.

Niemniej. Po roku kiedy gwarancja Apple już minie zostaje rękojmia. Zazwyczaj wiąże się ona z pewnymi problemami. W drugim roku rękojmi kupujący musi udowodnić że wada była od początku a nie odwrotnie (w pierwszym roku to sprzedawca musi udowodnić że jej nie było). Oznacza to jakby nie patrzeć pewne problemy choć lepsze to niż nic. Zazwyczaj po oddaniu sprzętu w ramach rękojmi i tak sprzedawca albo sprawdza go samodzielnie albo oddaje serwisowi który się na tym zna. W końcu nikt na słowo nie uwierzy. Tymczasem Apple w drugim roku po prostu przyjmuje sprzęt i naprawia go tak jakby był na gwarancji. Czyli bez żadnego gadania itd. Oczywiście nie dzieje się tak za każdym razem i w każdym przypadku ale zawsze lepiej mieć ten drugi rok u Apple niż gdzieś indziej. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#40 darek

darek
  • 513 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 września 2017 - 13:33

Dostałem odpowiedź od X-KOM:

"Już od"... :lol: Pozostaje polować na dostępność w oficjalnym Apple Store.

 

Dokładnie, trzeba będzie anulować zakup. Byle w oficjalnym sklepie były jeszcze w tym miesiącu.

 

 

Prawnie sprzedawca musi zapewnić 2 lata rekojmi. Ludzie często mylą to i uważają że producent zobowiązany jest zapewnić gwarancję. Tymczasem gwarancja to jedynie dobra wola.

Niemniej. Po roku kiedy gwarancja Apple już minie zostaje rękojmia. Zazwyczaj wiąże się ona z pewnymi problemami. W drugim roku rękojmi kupujący musi udowodnić że wada była od początku a nie odwrotnie (w pierwszym roku to sprzedawca musi udowodnić że jej nie było). Oznacza to jakby nie patrzeć pewne problemy choć lepsze to niż nic. Zazwyczaj po oddaniu sprzętu w ramach rękojmi i tak sprzedawca albo sprawdza go samodzielnie albo oddaje serwisowi który się na tym zna. W końcu nikt na słowo nie uwierzy. Tymczasem Apple w drugim roku po prostu przyjmuje sprzęt i naprawia go tak jakby był na gwarancji. Czyli bez żadnego gadania itd. Oczywiście nie dzieje się tak za każdym razem i w każdym przypadku ale zawsze lepiej mieć ten drugi rok u Apple niż gdzieś indziej. 

 

No rękojmia mnie nie obejmuje, zakup na firmę.



#41 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 18 września 2017 - 14:11

Mylisz się. Sprzedający ma uprawnienie do tego, aby rękojmi nie dać. Tak robi np. Cortland. Z drugiej strony iDream nie robi z tym problemu.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#42 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 września 2017 - 14:16

Prawnie sprzedawca musi zapewnić 2 lata rekojmi. Ludzie często mylą to i uważają że producent zobowiązany jest zapewnić gwarancję. Tymczasem gwarancja to jedynie dobra wola.

Niemniej. Po roku kiedy gwarancja Apple już minie zostaje rękojmia. Zazwyczaj wiąże się ona z pewnymi problemami. W drugim roku rękojmi kupujący musi udowodnić że wada była od początku a nie odwrotnie (w pierwszym roku to sprzedawca musi udowodnić że jej nie było). Oznacza to jakby nie patrzeć pewne problemy choć lepsze to niż nic. Zazwyczaj po oddaniu sprzętu w ramach rękojmi i tak sprzedawca albo sprawdza go samodzielnie albo oddaje serwisowi który się na tym zna. W końcu nikt na słowo nie uwierzy. Tymczasem Apple w drugim roku po prostu przyjmuje sprzęt i naprawia go tak jakby był na gwarancji. Czyli bez żadnego gadania itd. Oczywiście nie dzieje się tak za każdym razem i w każdym przypadku ale zawsze lepiej mieć ten drugi rok u Apple niż gdzieś indziej. 

Dokładnie tak.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#43 Ament

Ament
  • 503 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 18 września 2017 - 14:44

Od piątku będzie w Niemczech do wyboru, do koloru. Akurat będę pod Monachium to sobie podjadę i bez spinki  :)


Użytkownik Ament edytował ten post 18 września 2017 - 14:45

 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#44 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 18 września 2017 - 16:41

Mylisz się. Sprzedający ma uprawnienie do tego, aby rękojmi nie dać. Tak robi np. Cortland. Z drugiej strony iDream nie robi z tym problemu.

Jakie uprawnienia masz na myśli? Jednym z nich jest fakt że kupujący wiedział o wadzie w chwili zakupu. Drugim jeśli kupuje się na firmę. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#45 dext3rr

dext3rr
  • 47 postów

Napisano 19 września 2017 - 15:23

Dzwoniłem dzisiaj na infolinię Apple i dowiedziałem się, że nie będzie przedsprzedaży Series 3. 29 wrzesnia jest Polska premiera i dopiero wtedy będzie można zakupić zegarek z oficjalnego sklepu.  <_<



#46 Ament

Ament
  • 503 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 19 września 2017 - 17:36

Ale zakupić czy dopiero złożyć zamówienie z czasem realizacji powiedzmy 2-3 tyg.?
Ja i tak sobie kupie w DE ale zastanawiam się czy nie wziąć więcej jak jest popyt.
 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#47 dext3rr

dext3rr
  • 47 postów

Napisano 19 września 2017 - 19:08

Ale zakupić czy dopiero złożyć zamówienie z czasem realizacji powiedzmy 2-3 tyg.?
Ja i tak sobie kupie w DE ale zastanawiam się czy nie wziąć więcej jak jest popyt.

 

No zakupić przez Apple Store, a czas realizacji to już zależy od tego czy będą braki czy nie. Ta edycja bez LTE nie ma dużego wzięcia, więc mam nadzieje że nie będzie trzeba długo czekać. 



#48 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 19 września 2017 - 20:01

Myślę, że w pierwszych chwilach po północy będzie się dało spokojnie zamówić.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#49 darek

darek
  • 513 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 września 2017 - 06:58

Ale to oznacza, że raczej nowym Apple Watchem nie pobawisz się w tym miesiącu, gdyby można było go dostać 29 to co innego.



#50 headstar

headstar
  • 18 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 20 września 2017 - 10:00

Nie pozostaje nic innego jak poczekać najpierw do 29.09, a później jeszcze pewnie na przesyłkę, o ile się nie okaże, że magazyny są puste i kolejna dostawa za kilka tygodni. Też rozważam wizytę w DE.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych