Witam serdecznie. Jestem w sieci Orange, światłowód, FunBox 3, Wi-Fi 2,4 GHz / 5 GHZ, wybrana na iPhonie 7 plus opcja rozmów przez W--Fi (widać na górnej belce). Nie ma natomiast opcji w aplikacji AppleWatch na iPnonie "włączenia rozmów przez Wi-Fi". W iCloud widzę wszystkie moje urządzenia, łącznie z Apple Watch. Kiedy zegarek jest poza zasięgiem iPhona mogę wykonać tylko połączenie Face Time. Próba połączenie z numerem telefonicznym skutkuje informacją - "połączenie nieudane" = skasuj lub ponów. iPhone połączony z siecia 5 GHz, ale przy wybraniu 2,4 też nie ma połączenia. Gdzieś popełniłem błąd?
Wi-Fi calling na Apple Watch 2
#1
Napisano 09 września 2017 - 09:44
<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max
#2
Napisano 26 września 2017 - 15:16
Zegarek przyjęty przez Cortland do diagnozy. Na drugim iPhonie (sieć Play, Wi-Fi calling) ten sam problem.
<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max
#3
Napisano 26 września 2017 - 16:11
Na iOS 11 Wi-Fi calling w Play działa dużo słabiej, często nie jest aktywny
MacBook Air 13 + ThinkPad X260
#4
Napisano 26 września 2017 - 16:33
U mnie WIFI calling w Play na 10 i na 11 działa znakomicie....nie zauważyłem braku aktywności.
#5
Napisano 26 września 2017 - 22:05
#6
Napisano 08 października 2017 - 09:22
Trzeba czytać uważniej instrukcję - to rzecz jasna do mnie.
Orange wspiera tylko "Rozmowy przez Wi-Fi" (iPhone) . Nie wspiera natomiast "Rozmowy przez Wi-Fi na obsługiwanych urządzeniach połączonych z usługą iCloud" (np. AW). Temat do zamknięcia.
'
<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych