Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wi-Fi calling na Apple Watch 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 09 września 2017 - 09:44

Witam serdecznie. Jestem w sieci Orange, światłowód, FunBox 3, Wi-Fi 2,4 GHz / 5 GHZ, wybrana na iPhonie 7 plus opcja rozmów przez W--Fi (widać na górnej belce). Nie ma natomiast opcji w aplikacji AppleWatch na iPnonie "włączenia rozmów przez Wi-Fi". W iCloud widzę wszystkie moje urządzenia, łącznie z Apple Watch. Kiedy zegarek jest poza zasięgiem iPhona mogę wykonać tylko połączenie Face Time. Próba  połączenie z numerem telefonicznym skutkuje informacją - "połączenie nieudane" = skasuj lub ponów. iPhone połączony z siecia 5 GHz, ale przy wybraniu 2,4 też nie ma połączenia. Gdzieś popełniłem błąd? 


<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max


#2 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 26 września 2017 - 15:16

Zegarek przyjęty przez Cortland do diagnozy. Na drugim iPhonie (sieć Play, Wi-Fi calling) ten sam problem. 


<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max


#3 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 26 września 2017 - 16:11

Na iOS 11 Wi-Fi calling w Play działa dużo słabiej, często nie jest aktywny 


MacBook Air 13 + ThinkPad X260


#4 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 26 września 2017 - 16:33

U mnie WIFI calling w Play na 10 i na 11 działa znakomicie....nie zauważyłem braku aktywności.



#5 Duke123

Duke123
  • 488 postów

Napisano 26 września 2017 - 22:05

Co masz na myśli pisząc „Kiedy zegarek jest poza zasięgiem iPhona...”? Chodzi o sytuację kiedy zegarek jest w innej sieci WiFi niż telefon?

#6 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 08 października 2017 - 09:22

Trzeba czytać uważniej instrukcję - to rzecz jasna do mnie.

Orange wspiera tylko  "Rozmowy przez Wi-Fi" (iPhone) . Nie wspiera natomiast "Rozmowy przez Wi-Fi na obsługiwanych urządzeniach połączonych z usługą iCloud" (np. AW). Temat do zamknięcia.

'


<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych