Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Parę dylematów w sprawie gwarancji i zakupu nowej słuchawki nadal iOS czy nie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#26 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 sierpnia 2017 - 22:16

aktywowałem, ale nie przez iTunes'a tylko jak się połączył z sięcią domową Wi-Fi, wszystko działa i chodzi, ustawienia z archiwum przywrócone itd. Natomiast jak wchodzę na powyższą stronę to wyskakuje mi coś takiego:

Aktywuj swój telefon iPhone

Nie jesteśmy w stanie wyświetlić informacji o gwarancji, ponieważ Twój iPhone nie został aktywowany. Skontaktuj się z punktem sprzedaży lub operatorem sieci komórkowej, aby aktywować swój telefon iPhone.
Znajdź operatora komórkowego i sprawdź przysługujące Ci opcje serwisowe

 

Nie wiem o co chodzi skoro telefon jest aktywny  :blink:


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#27 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 01 września 2017 - 09:56

Ja widzę, że mogę pisać w kółko a wszyscy zlewają i wiedzą lepiej.

 

Zadzwoń do Apple celem ustalenia statusu gwarancji na stronie.



#28 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 września 2017 - 10:05

ok, dzisiaj już dostaję info ze strony, wczoraj musiał być jakiś błąd w komunikacji z serwerem. Po wpisaniu nr seryjnego wyskakuje mi coś takiego:

 

Załączony plik  ipse.JPG   85,37 KB   0 Ilość pobrań


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#29 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 01 września 2017 - 11:22

to naprawde nie jest takie skomplikowane i Imrik to dobrze wyjasnil.

 

Jezeli telefon pochodzi z polskiej dystrybucji, zostanie wymieniony w ramach gwarancji na nowy, to ten nowy dostaje gwarancje na kolejny rok od momentu wymiany go przez serwis.

po odbiorze telefonu dzwoni sie na infolinie apple w celu poprawienia statutu gwarancji, podajac informacje o wymianie (trzeba podac stary nr seryjny/imei oraz nowy nr seryjny/imei).

wciagu 24h od zgloszenia na infolinie tej o to sytuacji, statut zostaje uzupelniony i wyswietlac bedzie wlasciwe info o gwarancji.

fakt wymiany mozna zglosic kiedy sie komu podoba.

 

 

nie ma co tu doszukiwac sie jakis innych praktyk.



#30 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 września 2017 - 11:40

@Wania, a widziałeś screen, który załączyłem przed Twoim postem bo tam mam rok od odebrania z serwisu. Pytanie czy coś jest nie tak I powinienem zadzwonić bo wczoraj dzwoniłem ale miałem jeszcze nieaktywowany telefon wiec strona mi nic nie pokazywała, ale technik wziął ode mnie jakies dane, coś tam poklikał, coś sprawdził I potwierdził mi, że mam rok od odebrania od serwisu. Dlatego jeśli ktoś może zerknąć na screen I to zweryfikowac czy informacje tam zawarte sa takie jakie powinienem oczekiwać to będę wdzięczny. Po co mam dzwonić drugi raz I robić z siebie wariata jak może okażę sie, że jest ok po weryfikacji screenu.


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych