Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aktywacja iMessage na starszym Mac Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OneGhost

OneGhost
  • 296 postów

Napisano 24 sierpnia 2017 - 11:09

Mam problem z iMessage i Facetime na starym Mac Pro. Problem jest dość dziwny. Po próbie zalogowania dostałem komunikat, coś w stylu "Nie można teraz aktywować iMessage na tym Macu. Skontaktuj się z supportem Apple i podaj poniższy kod" (parafrazuję). Niżej był podane kod składający się z 3 kolumn po 4 cyfry.
No ok to dzwonię na infolinię, mówię jaka sprawa, podaję ten kod i numer seryjny. Niby wszystko ok, do 30 minut ma działać. Następnego dnia dalej nie działa i wyskakuje ten sam komunikat. Zadzwoniłem jeszcze raz, próbowaliśmy różnych rzeczy, ale nic nie pomaga. Numer seryjny i ten kod na pewno były dobrze podane, sprawdzaliśmy dokładnie.
Teraz co najdziwniejsze. Mam 2 konta, powiedzmy a@gmail.com i b@gmail.com. Problem występuje na a@gmail.com, ale na b@gmail.com mogę się zalogować bez problemu. Próbowałem też założyć zupełnie nowe konto, ale też nie działa. Potem próbowałem na starym koncie żony, zadziałało. Następnie spróbowałem na innym komputerze - Macbooku pro, wszystkie konta, łącznie z a@gmail.com działają bez problemu.

Nie wiem z czym jest problem. Z jednej strony nie z komputerem, bo w końcu niektóre konta działają. Z drugiej strony nie z kontem, bo na innym macu działa bez problemu. Próbowałem włączać różne konfiguracje na tym koncie, dwustopniową weryfikację itp, ale nic nie pomaga. Próbowałem też format, inną wersję systemu.
Ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? Na Apple polecali mi póki co: reset pvram i nvram, reset pęku kluczy, założenie nowego konta użytkownika na macu - nic nie pomaga. Nie mam pojęcia czym te konta się różnią, że jedne działają, a inne nie. Obecnie przełączyli mi to konto w tryb rozwiązywania problemów (czy jak to tam się nazywa, że mogą się na nie zalogować), ale nie wydaje mi się, żeby to pomogło.


Użytkownik OneGhost edytował ten post 24 sierpnia 2017 - 11:09


#2 John Sherridan

John Sherridan
  • 249 postów
  • Płeć:

Napisano 24 sierpnia 2017 - 18:58

Próbowałeś w preferecjach systemowych-->icloud wylogować się i ponownie zalogować?


Mac Mini Late 2012 i7/128SSD/1TB HDD/16GB-High Sierra, MacBook Pro 13" Mid 2009 C2D 2.26GHz/500GB HDD/8GB-El Capitan, iPhone 6 Plus-iOS 11


#3 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 25 sierpnia 2017 - 10:16

Możesz rozpisać się na temat formatu i innej wersji systemu?

 

Wykonałeś format dysku twardego (wyczyściłeś go), zainstalowałeś ponownie system i...? Odzyskałeś kopię zapasową? Spróbuj bez odzyskiwania kopii.

Strzelam, że masz konflikt rejestracji UDID maszyny w usłudze.



#4 OneGhost

OneGhost
  • 296 postów

Napisano 26 sierpnia 2017 - 06:34

Próbowałeś w preferecjach systemowych-->icloud wylogować się i ponownie zalogować?

Tak, nie pomagało.

 

 

Możesz rozpisać się na temat formatu i innej wersji systemu?

 

Wykonałeś format dysku twardego (wyczyściłeś go), zainstalowałeś ponownie system i...? Odzyskałeś kopię zapasową? Spróbuj bez odzyskiwania kopii.

Strzelam, że masz konflikt rejestracji UDID maszyny w usłudze.

 

 

Robiłem format z przegotowanego wcześniej pendrive instalacyjnego. Zawsze czyściłem dysk i nie przywracałem kopii. Próbowałem na Yosemite i El Capitan. Po instalacji zazwyczaj najpierw logowałem się do iCloud, chociaż próbowałem też przed tym.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych