Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple TV4 - Volume Buttons.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 vensx

vensx
  • 70 postów
  • SkądRadom

Napisano 22 sierpnia 2017 - 09:36

Witam. 

Kupilem Apple TV4 jakies 2 tygodnie temu, do dzisiaj nie moge poradzic sobie z problemem.

 

1. Mam podlaczone Apple TV do zwyklego LED TV Sharp FULL HD poprzez HDMI

2. Wlaczam aplikacje YouTube na Apple TV.
3. Trzymam w reku pilot Apple TV, i probuje nim rozglosic/przyciszyc to co ogladam - widze ze biala dioda sie zapala i reaguje na naciskanie guzikow, niestety nic sie nie dzieje.

Przez ostatnie 2 tygodnie szukalem odpowiedzi po calym internecie, znalazlem jakies filmy zeby 'nauczyc Apple TV nowego pilota od glosnosci' ale niestety nic nie dziala, chcialem zapytac tutaj zanim pojde z tym do serwisu i zrobie z siebie pajaca.



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 22 sierpnia 2017 - 10:36

A przeglądałeś stronę ze wsparciem Apple? https://support.appl.../pl-pl/HT205225

Może to też po prostu jakiś bug który da się wyeliminować zwykłym resetem urządzenia. 


Użytkownik kristof461 edytował ten post 22 sierpnia 2017 - 10:38

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 vensx

vensx
  • 70 postów
  • SkądRadom

Napisano 22 sierpnia 2017 - 10:40

A przeglądałeś stronę ze wsparciem Apple? https://support.appl.../pl-pl/HT205225

 

oczywiscie...
przy tych krokach 

Programowanie pilota do sterowania głośnością

Jeśli sterowanie głośnością nie działa automatycznie, można ręcznie zaprogramować pilot Siri Remote lub Apple TV Remote:

  1. Na urządzeniu Apple TV (4. generacji) wybierz kolejno opcje Ustawienia > Piloty i urządzenia > Sterowanie głośnością.
  2. Wybierz opcję Naucz się nowego urządzenia.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zaprogramować pilot Siri Remote lub Apple TV Remote do sterowania głośnością telewizora lub odbiornika.

    Jak ma wykryc guziki na pilocie i przyciskam kilkadziesiat razy nic sie nie dzieje... (tzn. biala dioda na Apple TV mruga czyli cos tam wylapuje) natomiast ten 'pasek postepu' ani drgnie tak jakbym nic nie naciskal... 

    Upewnilem sie tez ze HDMI-CEC jest wlaczone

Użytkownik vensx edytował ten post 22 sierpnia 2017 - 10:41


#4 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 22 sierpnia 2017 - 10:44

A resetu próbowałeś? Może coś się przywiesiło.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#5 vensx

vensx
  • 70 postów
  • SkądRadom

Napisano 22 sierpnia 2017 - 10:45

A resetu próbowałeś? Może coś się przywiesiło.

Restartowalem urzadzenie wielokrotnie ale go nie resetowalem, mozliwe ze to pomoze.



#6 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 22 sierpnia 2017 - 10:48

W sensie usypiałeś wielokrotnie chyba ;) 

Niemniej na pierwszym lepszym filmiku jakiś gość mówi że czasem te manualne ustawianie po prostu nie działa. Jeśli dalej problem będzie występował zanim udasz się do serwisu sprawdź sobie Apple TV z innym TV. Jeśli i tam będzie problem to rzeczywiście chyba zostanie serwis. 

No chyba że ktoś zna jakiś mega trik na pilot. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#7 angelares

angelares
  • 912 postów
  • Skądona taka blada?

Napisano 22 sierpnia 2017 - 10:58

Upewnienie się, że funkcja HDMI-CEC jest włączona

Jeśli pewne funkcje nie działają, sprawdź następujące kwestie:

Upewnij się, że telewizor lub odbiornik obsługuje technologię HDMI-CEC. Informacje na ten temat można uzyskać u producenta lub w instrukcji obsługi.
Upewnij się, że w menu telewizora lub odbiornika jest włączona funkcja HDMI-CEC. Użyj pilota dostarczonego ze sprzętem. Producenci różnie określają technologię HDMI-CEC, dlatego należy poszukać ustawień z określeniami Link (Połączenie) lub Sync (Synchronizacja). Oto kilka przykładów:
LG: SimpLink
Philips: EasyLink
Samsung: Anynet+
Sharp: Aquos Link
Sony: BRAVIA Sync


Użytkownik angelares edytował ten post 22 sierpnia 2017 - 10:58


#8 vensx

vensx
  • 70 postów
  • SkądRadom

Napisano 22 sierpnia 2017 - 11:11

W sensie usypiałeś wielokrotnie chyba ;)

Niemniej na pierwszym lepszym filmiku jakiś gość mówi że czasem te manualne ustawianie po prostu nie działa. Jeśli dalej problem będzie występował zanim udasz się do serwisu sprawdź sobie Apple TV z innym TV. Jeśli i tam będzie problem to rzeczywiście chyba zostanie serwis. 

No chyba że ktoś zna jakiś mega trik na pilot. 

 

nie no az taki glupi nie jestem :D restartowalem poprzez 'settings', wlasnie ogladalem mase filmikow gdzie pokazywali jak to naprawic a u mnie to po prostu nie dziala ;/ obawiam sie ze ostatecznym rozwiazaniem bedzie serwis.

liczylem na magiczna odpowiedz w stylu 'zeby skonfigurowac pilota musisz go podlaczyc pod ladowarke i wtedy bedzie dzialac' xD

 

Angelares no wlasnie w TV mam napisane ze ta 'synchronizacja' jest wlaczona. Mam w domu tylko jeden TV, wiec nie jestem pewny czy to wina TV czy Apple TV. W domu mam jeszcze 2 monitory wiec zobacze czy tam bedzie dzialac ale nie wiem czy one obsluguja HDMI-CEC bo to funkcja raczej dla telewizorow ;/ 


Użytkownik vensx edytował ten post 22 sierpnia 2017 - 11:15


#9 angelares

angelares
  • 912 postów
  • Skądona taka blada?

Napisano 22 sierpnia 2017 - 12:09

wpisz w google model tv i hdmi-cec, np. sharp jakiśtam hdmi-cec i będziesz wiedział czy twój ma zanim wyślesz do serwisu



#10 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 22 sierpnia 2017 - 13:54

Ale wcześniej (3 post) wspomniał że ma włączone. Chyba że źle rozumiem. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#11 vensx

vensx
  • 70 postów
  • SkądRadom

Napisano 22 sierpnia 2017 - 14:17

Ale wcześniej (3 post) wspomniał że ma włączone. Chyba że źle rozumiem. 

 

Tak. Napisalem ze juz mam wlaczone, dzieki ze chociaz Ty mnie zrozumiales :) No nic jak wroce do domu to sprobuje sie jeszcze z tym pobawic. Bede informowal o postepach :) 
Dzieki wszystkim za pomoc :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych