Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

brak połączenia Mac - iPhone w iMessage (iCloud) po zmianie hasła Apple ID


Najlepsza odpowiedź iAdam+ , 04 sierpnia 2017 - 18:53

Wyloguj Się na obu urządzeniach:
- iCloud
- iMessage / wiadomości
- FaceTime

Zaloguj się najpierw na jednym a potem na drugim urządzeniu do powyższych usług. Powinno pyknąć.

Dzięki. Po drugiej próbie zadziałało.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 iAdam+

iAdam+
  • 14 postów

Napisano 01 sierpnia 2017 - 19:37

Witam wszystkich,

Po zmianie hasła Apple ID (na iPhone i Mac Book) z komputera nie można wysłać wiadomości, a przy próbie połączeń głosowych na telefon komórkowy inicjowanych z Mac Booka pojawia się komunikat "Nie można użyć iPhone'a - Konfiguracja iPhone nie pozwala na wykonywanie połączeń z tego Mac".

Status wiadomości na Mac jest "poza siecią" i nie mogę go zmienić. iCloud raczej działa bo w aplikacji przypomnienia wszystko synchronizuje się na bieżąco.

Handoff w obu urządzeniach jest oczywiście aktywny, a Mac jest na liście urządzeń zaufanych.

Co może być nie tak?

 

 



#2 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 01 sierpnia 2017 - 22:59

Wyloguj Się na obu urządzeniach:
- iCloud
- iMessage / wiadomości
- FaceTime

Zaloguj się najpierw na jednym a potem na drugim urządzeniu do powyższych usług. Powinno pyknąć.

#3 iAdam+

iAdam+
  • 14 postów

Napisano 04 sierpnia 2017 - 18:53   Najlepsza odpowiedź

Wyloguj Się na obu urządzeniach:
- iCloud
- iMessage / wiadomości
- FaceTime

Zaloguj się najpierw na jednym a potem na drugim urządzeniu do powyższych usług. Powinno pyknąć.

Dzięki. Po drugiej próbie zadziałało.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych