Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę zaktualizować zegarka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 swiatek94

swiatek94
  • 450 postów

Napisano 28 lipca 2017 - 15:41

Witam, próbowałem dzisiaj zaktualizować swojego watcha do wersji 3.1.3, ale się nie da. Miałem na zegarku pobraną już wersje 3.1.3, ale po naciśnięciu na telefonie "zainstaluj", wyskakiwał błąd, że nie mam połączenia z zegarkiem, mimo że telefon był podłączony pod sieć wifi, zegarek był podłączony do ładowarki i oczywiście miałem bluetooth i wifi włączone.

Stwierdziłem, że usunę pobranego softa z zegarka i pobiorę jeszcze raz, ale zegarek pokazuje, że WatchOS 3.1 jest aktualny i nie da się pobrać 3.1.3, więc trochę zgłupiałem i nie bardzo wiem o co chodzi :D


Użytkownik swiatek94 edytował ten post 28 lipca 2017 - 15:51


#2 swiatek94

swiatek94
  • 450 postów

Napisano 28 lipca 2017 - 17:59

Witam, próbowałem dzisiaj zaktualizować swojego watcha do wersji 3.1.3, ale się nie da. Miałem na zegarku pobraną już wersje 3.1.3, ale po naciśnięciu na telefonie "zainstaluj", wyskakiwał błąd, że nie mam połączenia z zegarkiem, mimo że telefon był podłączony pod sieć wifi, zegarek był podłączony do ładowarki i oczywiście miałem bluetooth i wifi włączone.

Stwierdziłem, że usunę pobranego softa z zegarka i pobiorę jeszcze raz, ale zegarek pokazuje, że WatchOS 3.1 jest aktualny i nie da się pobrać 3.1.3, więc trochę zgłupiałem i nie bardzo wiem o co chodzi :D

Dobra, sam sobie odpowiem, bo sprawa rozwiązana. Miałem iOS'a 10.2 na telefonie i dlatego pokazywał błędy, po aktualizacji do 10.3.2 zaczął widzieć WatchOS 3.2.3 i już go instaluje ;)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych