Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z Cellular iPad 4gen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Odione123

Odione123
  • 1 postów

Napisano 27 lipca 2017 - 19:42

Od dłuższego czasu mam problem z modułem gsm w iPad 4th gen. Po włożeniu karty Play otrzymuje komunikat "Brak Sieci", gdy włożyłem kartę Orange normalnie złapało zasięg. Zmieniałem w Play kartę sim, resetowałem iPada do ustawień fabrycznych, uzupełniałem APN, resetowałem ustawienia sieciowe. Karta działa w innym urządzeniu, na tablecie nie chce się łączyć. Gdy robiłem jakiś czas temu speedtest zauważyłem, że download jest ok, natomiast upload był bardzo słaby - trochę tak jakby iPad miał problem z wysłaniem pakietów. Ktoś może miał taki problem?

 

 

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych