Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air + Apple SD card reader


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kris66

Kris66
  • 70 postów

Napisano 25 lipca 2017 - 14:20

Witam mam od jakiegoś czasu problem z czytnikiem kart SD do ipada ( czytnik oryginalny ) po zgraniu 5-10-15 zdjęć wyświetla sie komunikat że ten ipad nie obsługuje tego akcesorium, próbowałem juz wszystkiego , czyszczenie wtyku , czyszczenie gniazda , przywrócenie ipada do stanu fabrycznego , nic nie pomaga , może wy forumowicze pomożecie, może ktoś sie z czyms takim już spotkał i zna jakieś rozwiązanie , dodam tylko że do tej pory przez ponad rok posiadania czytnika takiego problemu nie było . Pozdrawiam. 



#2 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 25 lipca 2017 - 14:34

Komunikat dotyczy przeważnie sytuacji gdy iUrządzenie wykryje, że podłączone akcesorium jest nieautoryzowane (złączka lightning ma wbudowany mikroukład który pozwala iUrzędzniu to wykryć). W takim wypadku iPad czy iPhone przerywa komunikacje z akcesorium i odcina zasilanie do złącza.

 

Może tak być, że przez uszkodzenie lub zabrudzenie złącza w urządzeniu lub adapterze (lub nawet przez uszkodzenie samego kabla) ta komunikacja z mikroczipem nie przebiega tak jak należy i efektem jest ten komunikat (wykryta anomalia jest rozpoznawana jako nieautoryzowane urządzenie). W twoim przypadku myślę że tak właśnie się dzieje. Pewnie pierwsza komunikacja leci jak powinna ale gdy rozpoczyna się transfer danych to przez jakieś uszkodzenie jest taki efekt. Z reguły pomaga właśnie czyszczenie bo powodem jest brud lub zaśniedzenie złączek, ale jeśli tego już próbowałeś to chyba należy oddać adapter na reklamacje.

 

Wspomniałeś że już ponad rok używasz, kupione na paragon? Jeśli go masz lub masz wyciąg z karty lub jeśli kupowałeś przez internet to możesz reklamować adapter. Jeśli nie nosi śladów uszkodzenia mechanicznego to na pewno dostaniesz nowe.



#3 Kris66

Kris66
  • 70 postów

Napisano 26 lipca 2017 - 11:04

Komunikat dotyczy przeważnie sytuacji gdy iUrządzenie wykryje, że podłączone akcesorium jest nieautoryzowane (złączka lightning ma wbudowany mikroukład który pozwala iUrzędzniu to wykryć). W takim wypadku iPad czy iPhone przerywa komunikacje z akcesorium i odcina zasilanie do złącza.

 

Może tak być, że przez uszkodzenie lub zabrudzenie złącza w urządzeniu lub adapterze (lub nawet przez uszkodzenie samego kabla) ta komunikacja z mikroczipem nie przebiega tak jak należy i efektem jest ten komunikat (wykryta anomalia jest rozpoznawana jako nieautoryzowane urządzenie). W twoim przypadku myślę że tak właśnie się dzieje. Pewnie pierwsza komunikacja leci jak powinna ale gdy rozpoczyna się transfer danych to przez jakieś uszkodzenie jest taki efekt. Z reguły pomaga właśnie czyszczenie bo powodem jest brud lub zaśniedzenie złączek, ale jeśli tego już próbowałeś to chyba należy oddać adapter na reklamacje.

 

Wspomniałeś że już ponad rok używasz, kupione na paragon? Jeśli go masz lub masz wyciąg z karty lub jeśli kupowałeś przez internet to możesz reklamować adapter. Jeśli nie nosi śladów uszkodzenia mechanicznego to na pewno dostaniesz nowe.

Dzięki !






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych