Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Znikające subskrypcje z kalendarza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 RIPPERO03

RIPPERO03
  • 43 postów

Napisano 17 lipca 2017 - 14:57

Witam, od niedawna pojawił się pewien problem z aplikacją Kalendarz. Mianowicie znikają w nim subskrybowane kalendarze, gdy wejdę w ustawienia kalendarza są one zaznaczone (powinny być pokazywane), lecz nie ma ich na stronie głównej, postanowiłem usunąć subskrypcję i dodać ją ponownie, wydarzenia były widoczne w aplikacji lecz po dosłownie dwóch sekundach zniknęły, jakby zostały ukryte po prostu. Nie mam pojęcia w czym może leżeć problem, posiadam najnowszy iOS 10.3.2 oraz iPhone 7. Wyczytałem na zagranicznych forach aby wyłączyć synchronizację kalendarza z iCloud, pomogło, znów na dwie sekundy pojawiły się wydarzenia i zniknęły. To ustawienie tyczy się całego kalendarza oraz poszczególnego, który subskrybuję. 



#2 tomazzz

tomazzz
  • 35 postów

Napisano 18 lipca 2017 - 17:46

witaj, napisz cos wiecej o tym jak skonfigurowane sa twoje kalendarze, masz tylko jedno konto icloud, czy wiecej, np gmail, hotmail, yahoo etc. Sprawdz to w ustawieniach kalendarza, sprawdz ktore konto jest jako glowne ustawione, z czym uzywasz kalenadrza masz jakies third party applikacje do zarzadzania czasem etc, od kiedy masz ten problem? co sie wydarzylo w tym czasie? zaianstalowales jakas aplikacje, cos uleglo zmainie, jakis update? 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych