Witam, od niedawna pojawił się pewien problem z aplikacją Kalendarz. Mianowicie znikają w nim subskrybowane kalendarze, gdy wejdę w ustawienia kalendarza są one zaznaczone (powinny być pokazywane), lecz nie ma ich na stronie głównej, postanowiłem usunąć subskrypcję i dodać ją ponownie, wydarzenia były widoczne w aplikacji lecz po dosłownie dwóch sekundach zniknęły, jakby zostały ukryte po prostu. Nie mam pojęcia w czym może leżeć problem, posiadam najnowszy iOS 10.3.2 oraz iPhone 7. Wyczytałem na zagranicznych forach aby wyłączyć synchronizację kalendarza z iCloud, pomogło, znów na dwie sekundy pojawiły się wydarzenia i zniknęły. To ustawienie tyczy się całego kalendarza oraz poszczególnego, który subskrybuję.
Znikające subskrypcje z kalendarza
Rozpoczęty przez
RIPPERO03
, 17 lip 2017 14:57
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 17 lipca 2017 - 14:57
#2
Napisano 18 lipca 2017 - 17:46
witaj, napisz cos wiecej o tym jak skonfigurowane sa twoje kalendarze, masz tylko jedno konto icloud, czy wiecej, np gmail, hotmail, yahoo etc. Sprawdz to w ustawieniach kalendarza, sprawdz ktore konto jest jako glowne ustawione, z czym uzywasz kalenadrza masz jakies third party applikacje do zarzadzania czasem etc, od kiedy masz ten problem? co sie wydarzylo w tym czasie? zaianstalowales jakas aplikacje, cos uleglo zmainie, jakis update?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych