Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z informacją dotycząca gwarancji, iPad Air 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 awakeman

awakeman
  • 501 postów
  • Płeć:
  • SkądŁDZ

Napisano 09 lipca 2017 - 22:28

Witam, kupiłem dzisiaj iPada Air 2 w okazyjnej cenie. Tablet według tego co mówi poprzedni właściciel był kupiony 3 miesiace temu i nie mam podstaw, żeby mu nie wierzyć bo wyglada jak nowy, prosto z pudełka, nawet bez najmniejszej ryski. Odtworzyłem już kopię swojego wcześniejszego iPada i wszystko działa tak jak powinno. Jedynym problem jest tylko brak możliwości sprawdzenia, do kiedy tablet objęty jest gwarancja. Po wpisaniu na stronie Apple jego numeru seryjnego wyskakuje mi informacja- We're sorry but we are unable to complete your request at this time. Please try again later. Informację tą mam już praktycznie cały dzień i nic się nie zmienia. Będę jutro dzwonił do Apple, żeby dowiedzieć się o co chodzi, lecz wcześniej pomyślałem że napiszę o swoim problemie ma forum, bo możliwe że ktoś z Was miał już podobny problem. Z góry dzięki za pomoc.

#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 09 lipca 2017 - 22:32

Sprawdź na spokojnie jutro - z tego co zauważyłem najcześciej w niedziele są prowadzone prace na serwerach i często ta,strona nie działa lub nie pokazuje info o gwarancji.

#3 awakeman

awakeman
  • 501 postów
  • Płeć:
  • SkądŁDZ

Napisano 09 lipca 2017 - 22:56

Hehe, nie omieszkam sprawdzić tego raz jeszcze przy porannej kawie ;)

#4 awakeman

awakeman
  • 501 postów
  • Płeć:
  • SkądŁDZ

Napisano 10 lipca 2017 - 09:22

Troche dziwna sytuacja, jestem po rozmowie z Apple, konsultant potwierdził że iPad jest objęty gwarancja lecz nie jest w stanie sprawdzić do kiedy, do momentu w którym podam mu datę rejestracji w iTunes przez poprzedniego właściciela lub wyśle im kserokopię rachunku z datą zakupu. Przyznam szczerze, że nigdy nie spotkałem się z taką sytuacją, choć produktów Apple przełożyło się przez moje ręcę niemało.

Użytkownik awakeman edytował ten post 10 lipca 2017 - 09:23


#5 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 10 lipca 2017 - 09:25

Były już takie przypadki na forum, poczytaj.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych