Witam, kupiłem dzisiaj iPada Air 2 w okazyjnej cenie. Tablet według tego co mówi poprzedni właściciel był kupiony 3 miesiace temu i nie mam podstaw, żeby mu nie wierzyć bo wyglada jak nowy, prosto z pudełka, nawet bez najmniejszej ryski. Odtworzyłem już kopię swojego wcześniejszego iPada i wszystko działa tak jak powinno. Jedynym problem jest tylko brak możliwości sprawdzenia, do kiedy tablet objęty jest gwarancja. Po wpisaniu na stronie Apple jego numeru seryjnego wyskakuje mi informacja- We're sorry but we are unable to complete your request at this time. Please try again later. Informację tą mam już praktycznie cały dzień i nic się nie zmienia. Będę jutro dzwonił do Apple, żeby dowiedzieć się o co chodzi, lecz wcześniej pomyślałem że napiszę o swoim problemie ma forum, bo możliwe że ktoś z Was miał już podobny problem. Z góry dzięki za pomoc.
Problem z informacją dotycząca gwarancji, iPad Air 2
Rozpoczęty przez
awakeman
, 09 lip 2017 22:28
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 lipca 2017 - 22:28
#2
Napisano 09 lipca 2017 - 22:32
Sprawdź na spokojnie jutro - z tego co zauważyłem najcześciej w niedziele są prowadzone prace na serwerach i często ta,strona nie działa lub nie pokazuje info o gwarancji.
#3
Napisano 09 lipca 2017 - 22:56
Hehe, nie omieszkam sprawdzić tego raz jeszcze przy porannej kawie
#4
Napisano 10 lipca 2017 - 09:22
Troche dziwna sytuacja, jestem po rozmowie z Apple, konsultant potwierdził że iPad jest objęty gwarancja lecz nie jest w stanie sprawdzić do kiedy, do momentu w którym podam mu datę rejestracji w iTunes przez poprzedniego właściciela lub wyśle im kserokopię rachunku z datą zakupu. Przyznam szczerze, że nigdy nie spotkałem się z taką sytuacją, choć produktów Apple przełożyło się przez moje ręcę niemało.
Użytkownik awakeman edytował ten post 10 lipca 2017 - 09:23
#5
Napisano 10 lipca 2017 - 09:25
Były już takie przypadki na forum, poczytaj.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych