Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wewnętrzny błąd odtwarzacza na HBOGO na Safari


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 lechu30

lechu30
  • 2 postów

Napisano 06 lipca 2017 - 10:17

Witam,

Właśnie taki komunikat od kilku dni mi się pojawia przy próbie odtworzenia jakiegokolwiek filmu ze strony HBOGO (abonament jest opłacony ;)).

Macbook pro na przeglądarce Safari w wersji 10.0.2. Wcześniej wszystko było ok i oglądałem co chciałem.

Testy, które można przeprowadzić na stronie wypadają pozytywnie, w teście przeglądarki można obejrzeć film animowany,w teście kompatybilności wszędzie zielone ptaszki i OK oraz komunikat Twój system jest gotowy do uruchomienia HBOGO. Wtyczka Silverlight włączona dla tej strony, zainstalowałem najnowszą wersje. Inne wtyczki też dostępne.

A mimo to cały czas na materiałach zamiast odtwarzania pojawia sie komunikat "Wewnętrzny błąd odtwarzacza, spróbuj uruchomić odtwarzanie jeszcze raz"

Gdy zalogowałem sie na komputerze zony na moje konto w HBOGO to wszystko chodzi wiec to chyba nie wina operatora.

Juz nie wiem co tutaj można zrobić, moja laicka wiedza na temat tego kompa i jego ustawien sie wyczerpała, może doświadczeni koledzy coś zasugerują/pomogą rozwiązać problem



#2 jacula

jacula
  • 46 postów
  • SkądKrk/NH

Napisano 26 sierpnia 2017 - 23:24

mam to samo. znalazłeś rozwiązanie?



#3 lechu30

lechu30
  • 2 postów

Napisano 28 sierpnia 2017 - 12:37

mam to samo. znalazłeś rozwiązanie?

Zainstalowałem Chroma i tam ogladam HBOGO bez problemow. A na Safari juz nawet nie sprawdzalem czy cos sie zmienilo.



#4 wiljasz

wiljasz
  • 14 postów

Napisano 02 kwietnia 2018 - 20:13

Witam,

Właśnie taki komunikat od kilku dni mi się pojawia przy próbie odtworzenia jakiegokolwiek filmu ze strony HBOGO (abonament jest opłacony ;)).

Macbook pro na przeglądarce Safari w wersji 10.0.2. Wcześniej wszystko było ok i oglądałem co chciałem.

Testy, które można przeprowadzić na stronie wypadają pozytywnie, w teście przeglądarki można obejrzeć film animowany,w teście kompatybilności wszędzie zielone ptaszki i OK oraz komunikat Twój system jest gotowy do uruchomienia HBOGO. Wtyczka Silverlight włączona dla tej strony, zainstalowałem najnowszą wersje. Inne wtyczki też dostępne.

A mimo to cały czas na materiałach zamiast odtwarzania pojawia sie komunikat "Wewnętrzny błąd odtwarzacza, spróbuj uruchomić odtwarzanie jeszcze raz"

Gdy zalogowałem sie na komputerze zony na moje konto w HBOGO to wszystko chodzi wiec to chyba nie wina operatora.

Juz nie wiem co tutaj można zrobić, moja laicka wiedza na temat tego kompa i jego ustawien sie wyczerpała, może doświadczeni koledzy coś zasugerują/pomogą rozwiązać problem

Po ostatniej aktualizacji systemu do macOS High Sierra 10.13.4.  i do Safari 11.1.   nie otwiera HBO GO.  Widać taka polityka Apple by co nieco utrudnić dotychczasową pracę systemu.



#5 wiljasz

wiljasz
  • 14 postów

Napisano 04 kwietnia 2018 - 18:23

Szukałem i znalazłem to:  https://help.hbogo.com/hc/en-us/articles/206950967  - czyli trzeba zainstalować nowego Adobe Flash Playera, oraz wyłączyć Adblock Plus i mamy HBO GO 

Po ostatniej aktualizacji systemu do macOS High Sierra 10.13.4.  i do Safari 11.1.   nie otwiera HBO GO.  Widać taka polityka Apple by co nieco utrudnić dotychczasową pracę systemu.



#6 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 04 kwietnia 2018 - 21:37

Ja nie mam żadnego flasha i nigdy nie miałem i mi normalnie HBO Go działa na Safari.

macOS 10.13.4, Safari 11.1. Bez najmniejszego problemu oglądam filmy. Przed chwilą też sprawdziłem bo aż dziwne mi się wydawało żeby flasha to wymagało, technologii która już nie żyje praktycznie. Może adblock tylko Ci coś blokował, ja nie używam żadnych blockerów.


Użytkownik czesiekwiesiek edytował ten post 04 kwietnia 2018 - 21:38

Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#7 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 kwietnia 2018 - 10:02

"Widać taka polityka". Kolejny post, w którym wiljasz snuje swoje teorie spiskowe, aż się żyć odechciewa.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#8 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 09 kwietnia 2018 - 12:15

Powyższy post został usunięty, bo nie miał NIC wspólnego z tematem.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych