Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można było sfinalizować zakupu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mefisteo

Mefisteo
  • 3 postów

Napisano 02 lipca 2017 - 16:41

Witam mam taki problem w App Store gdy chce kupić aplikacje wyskakuje mi taki komunikat
"Nie można było sfinalizować zakupu
Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem www.apple.com/pl/support/iTunes/"

Dane do karty dodałem jakieś 2 tyg temu udało mi się zakupić 3 aplikacje, i dzisiaj chciałem zakupić i taki komunikatami wyskakuje, może wiecie co jest nie tak ? pozdrawiam

#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 03 lipca 2017 - 10:48

Masz środki na koncie, patrzyłeś ile pobrali z Apple z konta, karta jest obsługiwana przez Apple? Masz o tym wątek na forum poszukaj
Fallout ...war, war never changes...

#3 tomazzz

tomazzz
  • 35 postów

Napisano 03 lipca 2017 - 17:37

skontaktuj sie z itunes, zadzwon https://support.appl...m/pl-pl/contact



#4 Mefisteo

Mefisteo
  • 3 postów

Napisano 04 lipca 2017 - 22:51

Tak mam środki na koncie i jest napewno obsługiwana przez Apple, tydzień temu kupiłem 3 aplikacje

#5 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 04 lipca 2017 - 23:35

Mówisz, że kupiłeś już 3 aplikacje, a czy zakup 4 nie przekracza przypadkiem limitu twoich płatności internetowych na karcie w ciągu miesiąca?


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych