Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Czy jest taki edytor tekstu z możliwością dodawania spisu treści na iPada?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 mika-el

mika-el
  • 4 postów

Napisano 28 czerwca 2017 - 11:29

Cześć, czy wie ktoś jak dodać spis treści w programach takich jak Pages, Word, Google Dokumenty itp? Albo, jeżeli to nie możliwe, to może ktoś zna inne edytory z taką możliwością?

#2 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 28 czerwca 2017 - 13:21

Generalnie w Pages należy korzystać ze stylów, a następnie wstawić spis treści za pomocą odpowiedniej opcji w menu kontekstowym. Spis treści sam się aktualizuje na podstawie zastosowanych stylów.

 

W Wordzie z kolei można wykorzystać do tego widok konspektu i style.

 

Tutaj jest dobry artykuł na ten temat

http://lmgtfy.com/?q...ges spis treści

 

Proponuję dodatkowo odpalić program i skorzystać z jego pomocy.



#3 mika-el

mika-el
  • 4 postów

Napisano 28 czerwca 2017 - 13:29

Na iPadzie. Jak w temacie.

#4 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 28 czerwca 2017 - 13:50

Nie da się, takiej opcji nie ma.


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#5 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 28 czerwca 2017 - 13:53

Jeśli chodzi o stan obecny to ta funkcja jest tylko na Mac dostępna. Jeśli stworzysz spis treści na Mac w to będzie się automatycznie uaktualniać również po zmianach wprowadzonych na iPadzie. Na razie to jedyny sposób.

 

Podobnie sprawa się ma w stosunku do Word na iOS. Musisz to zrobić przez program na komputerze.

https://support.offi...50-a0527ff7b066

 

Podobnie to wygląda w Google Docs. Musisz to zrobić przez przeglądarkę na komputerze.

https://support.goog...tform=iOS&hl=en



#6 mika-el

mika-el
  • 4 postów

Napisano 28 czerwca 2017 - 14:10

Dziękuję za pomoc - już wiem, że w wiodących pakietach na iPada, taka opcja jest niedostępna. Swoją drogą trochę kiepsko, że takiej, zdawać by się mogło, podstawowej funkcji, brakuje w wymienionych wyżej pakietach.

 

Z pakietami biurowymi, tymi dostępnymi na desktop, jestem w miarę zaznajomiony. Łącznie z bardziej zaawansowanymi funkcjami. Interesuje mnie stworzenie całego dokumentu wyłącznie na iPadzie. Jest to dokumentacja do produktu, która będzie obszerna, stąd wymaganie dot. spisu treści.

 

A czy ktoś zna, bo np. pracuje w jakimś edytorze, który taką funkcję posiada? Istotne jest też dla mnie aby program taki posiadał możliwość pracy zespołowej. Czy stworzenie profesjonalnego dokumentu jest w ogóle możliwe na iPadzie? Np. takiego: ftp://ftp.symantec.com/public/polish/products/norton_internet_security/current/manuals/NIS_help.pdf



#7 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 28 czerwca 2017 - 14:32

Poza "wielką trójką" reszta aplikacji do pisania skupia się na czymś konkretnym, coś dla pisarzy, coś do notowania, coś dla blogerów z prostym formatowaniem.

 

Spróbuj coś na appadvice pogrzebać, mają przyzwoite kompilacje podobnych aplikacji z krótkim podsumowaniem. Dobre na początek by ogarnąć jakie są opcje.

https://appadvice.co...word-processors

 

Na chwilę obecną myślę, że zrobienie takiego dokumentu jak podlinkowałeś jest poza zasięgiem iPada, a najbliżej byłby Word lub Pages (choć większość na piechotę musiałbyś robić).



#8 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 28 czerwca 2017 - 15:43

 

Na chwilę obecną myślę, że zrobienie takiego dokumentu jak podlinkowałeś jest poza zasięgiem iPada, a najbliżej byłby Word lub Pages (choć większość na piechotę musiałbyś robić).

 

Swego czasu tego typu dokumentację to robiło się we FrameMakerze... Do dziś nie znam wygodniejszego narzędzia.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych