Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nieudana synchronizacja kalendarza z iCloud do Win10


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 trampek

trampek
  • 23 postów

Napisano 26 czerwca 2017 - 12:38

Witam po stu latach.

Od tygodnia zmagam się z uciążliwym kłopotem.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale po zrobienia czyszczenia komputera PC z WIN 10 za pomocą WiseCare (raz na ruski to robię, poprawianie rejestru, defragmentacja, usuwanie temp itp) przestał mi się synchronizować kalendarz w Win10.

Nieustannie pod nazwą konta napisane jest WYMAGANA UWAGA.

Po usunięciu konta i dodania ponownie również. Jest komunikat że wszystko OK ale też że wymagana uwaga. Widać to na screenie.
Loguję się za pomocą loginu i hasła, które działa na webowej wersji iCloud.

Gdy klikam w miejsce gdzie jest napisane WYMAGANA UWAGA mam dwie opcje: naprawa konta i zmiana ustawień. 
Klikam naprawa konta, mam tam do wpisania jedynie login (już wpisany) i hasło, co też czynię, co nie pomaga.
Klikam zmiana ustawień, mam tam wpisany mój login (adres email), wykropkowane hasło, składające się z 16 kropek, podczas gdy prawdziwe hasło to 10 znaków. Dosyć zastanawiające. Wpisanie właściwego hasła, zapisanie - bez zmian.

Ktoś ma pomysł, jak te cuda ponaprawiać ?

Pozdrawiam,

G.

 

Załączone pliki



#2 z3lis2

z3lis2
  • 1 postów

Napisano 26 czerwca 2017 - 13:23

Mam to samo od ok tygodnia. Problem również w telefonie z Windowsom 10 :(
Objawy te same. Telefon robiłem nawet do defaulta i nic ...

Może coś pozmieniali w ustanoweniach, albo takie małe "utrudnienie" dla osób bez sprzętu appla? :(



#3 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 26 czerwca 2017 - 14:09

Macie włączone uwierzytelnianie dwupoziomowe?

Jeśli tak to czy pamiętaliście o ustawieniu hasła aplikacji?

 

https://support.appl.../pl-pl/HT204915


Użytkownik imrik edytował ten post 26 czerwca 2017 - 14:10


#4 trampek

trampek
  • 23 postów

Napisano 26 czerwca 2017 - 16:08

Macie włączone uwierzytelnianie dwupoziomowe?

Jeśli tak to czy pamiętaliście o ustawieniu hasła aplikacji?

 

https://support.appl.../pl-pl/HT204915

Dzięki za pomysł!
Niestety, dwupoziomowe uwierzytelnianie mam wyłączone :(



#5 tomazzz

tomazzz
  • 35 postów

Napisano 26 czerwca 2017 - 18:13

Od 15 czerwca wszystkie aplkacje nie apple co lacza sie z icloud lub uzywaja apple id potrzebuja 2 factor authentification
https://support.appl...pl-pl/HT204397

bez tego mozna tylko korzystac bezposrednio w przegladarce

#6 trampek

trampek
  • 23 postów

Napisano 27 czerwca 2017 - 10:56

Od 15 czerwca wszystkie aplkacje nie apple co lacza sie z icloud lub uzywaja apple id potrzebuja 2 factor authentification
https://support.appl...pl-pl/HT204397

bez tego mozna tylko korzystac bezposrednio w przegladarce

Szanowny,

bardzo, bardzo dziękuję za pomoc.

Bardzo!



#7 AnatolFrance

AnatolFrance
  • 344 postów

Napisano 30 lipca 2017 - 13:15

Podpinam się do tematu. Mając włączone uwierzytelnianie dwupoziomowe jak mam ustawić konto w Windows 10 i zapisać to na stałe? 


Ok mam już :)



#8 browarki

browarki
  • 21 postów
  • SkądKatowice/Włocławek

Napisano 05 stycznia 2018 - 00:20

Dzięki za pomoc !!! Strasznie to utrudnione - powinno być krok po kroku napisane w aplikacji gdzie chcemy dodać Icloud jak w kalandarzu na window 10 a nie głupia informacja " WYMAGANA UWAGA "

Generalnie postępujemy zgodnie z informacjami wyżej od kolegów i zgodnie z https://support.appl.../pl-pl/HT204397

 

Pozdrawiam !






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych