Witam po stu latach.
Od tygodnia zmagam się z uciążliwym kłopotem.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale po zrobienia czyszczenia komputera PC z WIN 10 za pomocą WiseCare (raz na ruski to robię, poprawianie rejestru, defragmentacja, usuwanie temp itp) przestał mi się synchronizować kalendarz w Win10.
Nieustannie pod nazwą konta napisane jest WYMAGANA UWAGA.
Po usunięciu konta i dodania ponownie również. Jest komunikat że wszystko OK ale też że wymagana uwaga. Widać to na screenie.
Loguję się za pomocą loginu i hasła, które działa na webowej wersji iCloud.
Gdy klikam w miejsce gdzie jest napisane WYMAGANA UWAGA mam dwie opcje: naprawa konta i zmiana ustawień.
Klikam naprawa konta, mam tam do wpisania jedynie login (już wpisany) i hasło, co też czynię, co nie pomaga.
Klikam zmiana ustawień, mam tam wpisany mój login (adres email), wykropkowane hasło, składające się z 16 kropek, podczas gdy prawdziwe hasło to 10 znaków. Dosyć zastanawiające. Wpisanie właściwego hasła, zapisanie - bez zmian.
Ktoś ma pomysł, jak te cuda ponaprawiać ?
Pozdrawiam,
G.