Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Zalany" MBPr Mid 2014


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mycroft

Mycroft
  • 57 postów

Napisano 22 maja 2017 - 01:14

Otóż jedząc jabłko przy pracy na macbooku trysnął mi sok z tegoż jabłka i poleciał pod klawisz shift. Nie było tego dużo, jedna kropla. Od razu wyłączyłem macbooka i odwróciłem go by sok wyleciał. Chwilę go nie włączałem, ale gdy go już włączyłem to na początku miał zastój i system nie chciał się załadować. Gdy już się załadował to na chwilę pojawiły się szare pasy na ekranie a sam dock nie działał tak jak zawsze, zwolnił (reszta działała jak zawsze szybko). Przestraszyłem się i zresetowałem laptopa z myślą, że będzie dobrze i faktycznie system ładował się tyle samo czasu co zawsze a dock nie "lagował". Jedyny problem był taki, że było słychać pracujący dysk przez chwilę przy starcie, cicho ale zawsze. Wcześniej tego nie zauważyłem, albo robię problem o nic bo nie przywiązywałem do tego uwagi. Teraz pytanie - czy powinienem udać się z tym do serwisu? Czy jest możliwość, że kropla przedostała się do środka i mogła uszkodzić płytę główną albo coś innego? Szczerze nie wiem jaki komponent się znajduje w miejscu klawisza shift. Zdarzyło się to dzisiaj dwie godziny temu, aktualnie nie mam żadnych problemów poza słyszalną pracą dysku przy starcie, ale jak napisałem wcześniej nie wiem czy tego czasem nie było wcześniej. Model: Macbook Pro 13" Retina Mid 2014 o podstawowych parametrach.

#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 22 maja 2017 - 09:33

Słyszysz dysk SSD? Jedynym mechanicznym elementem jest gniazdo połączeniowe.... Myślę, że powinno Ci to dać do myślenia i jest to jednocześnie odpowiedź na Twoje pytanie o serwis ;).


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 PRW07

PRW07
  • 344 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 22 maja 2017 - 09:47

Do serwisu jak najszybciej. Im wcześniej tym taniej będzie naprawa.



#4 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 22 maja 2017 - 10:48

Współczuje właścicielowi, ale pomijając wszystko, JEDNA KROPLA? Jedna kropla załatwia komputer za grube tysiące złotych? To już jest żenada, żeby tak mała ilość płynu mogła uszkodzić cokolwiek. 


Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 maja 2017 - 10:56

Kropla nie mogła przedostać się przez klawiaturę do środka, ale klawisz shift odpowiada za uruchamianie w trybie Safe Boot, a wtedy komputer działa wolniej jak u Ciebie. Prawdopodobnie to jest rozwiązanie zagadki.

Obawiam się, że bez wymiany klawiatury się nie obejdzie. Jeśli komputer się uruchomi to włącz klawiaturę ekranową i sprawdź czy shift jest ciągle na niej wciśnięty.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych