Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Reklamacja Macbooka kupionego w apple online store w 24 miesiącu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 delikt

delikt
  • 49 postów

Napisano 18 maja 2017 - 07:42

Witam,

Mam pewien problem, otóż w moim MacBooku pro retina 2015 ściera się słynna warstwa antyodblaskowa.

Komputer kupiłem na apple.pl 15 czerwca 2015 roku - otrzymałem po 13 dniach. 

Możecie mi podpowiedzieć jak się do tego zabrać ? 

Z góry dziękuję



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 18 maja 2017 - 08:27

Witam,

Mam pewien problem, otóż w moim MacBooku pro retina 2015 ściera się słynna warstwa antyodblaskowa.

Komputer kupiłem na apple.pl 15 czerwca 2015 roku - otrzymałem po 13 dniach. 

Możecie mi podpowiedzieć jak się do tego zabrać ? 

Z góry dziękuję

Komputer nie musi być na gwarancji.
Wybierasz się z komputerem do ASA (Autoryzowany Serwis Apple), listę masz tu:

https://locate.apple.com/pl/pl/
http://myapple.pl/fo...enersis/page-82
(jak masz do serwisu daleko, albo serwis najbliższy twojemu miejscu zamieszkania każe czekać 2 tygodnie (warto zapytac przed oddaniem do naprawy) to zgłaszasz tam gdzie Ci pasuje i serwis zamawia dla Ciebie kuriera na swój koszt).

i ... po kilku dniach odbierasz komputer z wymienioną matrycą (całe skrzydło).


Użytkownik bee3 edytował ten post 18 maja 2017 - 08:28

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 maja 2017 - 09:04

Zwyczajnie oddaj do serwisu autoryzowanego i o nic się nie martw. Ekran kwalifikuje się do wymiany nawet po gwarancji. Poza tym jeśli kupiłeś komputer 15 czerwca to nadal obowiązuje rękojmia sprzedawcy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych