Witam,
Mam pewien problem, otóż w moim MacBooku pro retina 2015 ściera się słynna warstwa antyodblaskowa.
Komputer kupiłem na apple.pl 15 czerwca 2015 roku - otrzymałem po 13 dniach.
Możecie mi podpowiedzieć jak się do tego zabrać ?
Z góry dziękuję
Komputer nie musi być na gwarancji.
Wybierasz się z komputerem do ASA (Autoryzowany Serwis Apple), listę masz tu:
https://locate.apple.com/pl/pl/
http://myapple.pl/fo...enersis/page-82
(jak masz do serwisu daleko, albo serwis najbliższy twojemu miejscu zamieszkania każe czekać 2 tygodnie (warto zapytac przed oddaniem do naprawy) to zgłaszasz tam gdzie Ci pasuje i serwis zamawia dla Ciebie kuriera na swój koszt).
i ... po kilku dniach odbierasz komputer z wymienioną matrycą (całe skrzydło).
Użytkownik bee3 edytował ten post 18 maja 2017 - 08:28