Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad żółte przebarwienie na dole wyświetlacza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 michalmiko

michalmiko
  • 12 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 14:53

Witajcie!
Kupiłem nowego iPada 2017. Sprzęt mam w rękach od godziny i coraz bardziej denerwuje mnie kwestia żółtego przebarwienia w dolnej części ekranu (gdzie jest przycisk home) na całej długości.

Czytałem, że w poprzednich modelach to było normalne, że to ponoć klej i po kilku dniach powinno zniknąć. Dawno temu w Xperii Z2 miałem taką przypadłość, że robił mi się taka żółta plama po jakimś czasie i była coraz większa, stąd się niepokoję.

Reklamować u sprzedawcy, czy poczekać?

Poniżej zdjęcie, ale na żywo wygląda to 2x gorzej :(

Pozdrawiam

 

Załączony plik  2017-04-21 15.32.54.jpg   368,99 KB   1 Ilość pobrań

 

 

 



#2 Snipper42

Snipper42
  • 251 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 21 kwietnia 2017 - 16:17

Reklamuj... klej powinien był zniknąć napóźniej w transporcie.

#3 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 21 kwietnia 2017 - 16:59

Proponuję reklamację, o ile problem rzeczywiście jest. Miałem taki problem w 4S, była używana, ale w efekcie po 2 latach od nowości znikneło, natomiast nie wiem czy było od nowości.


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#4 michalmiko

michalmiko
  • 12 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 22:57

Już mi się wydawało, że jest lepiej, ale za chwilę przebarwienie znowu jest bardziej widoczne. Tak mi się wydaje, że jak się bardziej nagrzeje, to wtedy bardziej widać.

Dzwoniłem na infolinię Apple i tam konsultant powiedział mi, że tak być nie może i sprzęt jest uszkodzony :(

Tu dobrze widać (od przycisku home w tym przypadku w linii pionowej):

 

 

Załączony plik  2017-04-21 23.37.26.jpg   61,92 KB   0 Ilość pobrań



#5 michalmiko

michalmiko
  • 12 postów

Napisano 12 maja 2017 - 21:14

Odesłałem iPada do sklepu. Jako, że sprzęt na fv to mi go nie wymienili, a odesłali do serwisu Apple.

W Apple wymienili na nowy. Wyświetlacz w nowym ma idealną biel i zero żółtych przebarwień :)



#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 maja 2017 - 23:04

Prawie trzy tygodnie załatwiałeś naprawę przez sklep ?

Oddając bezpośrednio do serwisu miałbyś go wymienionego w 2-3 dni.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych