Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak baterii w sprzęcie odebranym z serwisu


Najlepsza odpowiedź macsupport , 24 marca 2017 - 19:52

Podpięli baterię. W tych retinach łatwo nie dopiąć wtyczki od baterii i wtedy jest taki efekt jak u Ciebie.

 

A reset SMC robi się dokładnie tak jak robiłeś czyli Shift+Control+Alt+Power. Bez CMD.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 krissolek

krissolek
  • 431 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 21 marca 2017 - 21:18

Cześć !

Mam problem ze swoim Macbookiem. Dziś odebrałem go z serwisu w związku z akcją serwisową odnośnie schodzącej powłoki antyrefleksyjnej. Ku mojemu zaskoczeniu - po przyjechaniu do domu okazało się, że laptop nie widzi/nie posiada baterii. Reset SMC nie pomógł. Jakieś rady co zrobić aby laptop jednak baterię zobaczył? Aż wierzyć mi się nie chce, że postanowili oddać mi laptopa bez baterii. 


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel


#2 cobytuwpisać-945fbb9a76

cobytuwpisać-945fbb9a76
  • 454 postów

Napisano 23 marca 2017 - 18:14

raczej ktoś zapomniał podłączyć baterię, myślę, że odczułbyś różnicę w wadze komputera bez baterii



#3 krissolek

krissolek
  • 431 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 24 marca 2017 - 13:40

Laptop został oddany ponownie do serwisu. Okazało się, że niepoprawnie wykonywałem SMC. Zamiast Shift+Ctrl+Alt+CMD+Power naciskałem Shift+Ctrl+Alt+Power.

Temat można zamknąć.


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel


#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 marca 2017 - 14:17

Zresetowali go przy Tobie i zaczął działać czy zabierali na zaplecze?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 krissolek

krissolek
  • 431 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 24 marca 2017 - 18:37

Zabrali na zaplecze.


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel


#6 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 24 marca 2017 - 19:35

LOL. Poprawili. Grunt, że działa. :)



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 marca 2017 - 19:52   Najlepsza odpowiedź

Podpięli baterię. W tych retinach łatwo nie dopiąć wtyczki od baterii i wtedy jest taki efekt jak u Ciebie.

 

A reset SMC robi się dokładnie tak jak robiłeś czyli Shift+Control+Alt+Power. Bez CMD.


Użytkownik macsupport edytował ten post 24 marca 2017 - 19:54

  • imrik lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych