Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

1Password - brak spójności wersji językowej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafcioczajka

rafcioczajka
  • 69 postów
  • SkądMiędzyzdroje

Napisano 16 marca 2017 - 11:01

Witam, 

 

Po ostatniej aktualizacji aplikacji 1 Password pojawił się u Mnie problem a mianowicie część aplikacji jest w języku polskim a część w angielskim ???

 

Czy ktoś spotkał się z takim błędem ??? A może zna ktoś z Was rozwiązanie ???

 

Proszę o info. 

 

Pozdrawiam 

 

Rafał 



#2 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 508 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 16 marca 2017 - 14:40

Zgłaszałem do https://support.1password.com kilkanaście razy. Ignorują, a to przecież nie freeware. Może jak więcej osób zgłosi, to ktoś się zainteresuje?

No chyba, że masz czas, umiejętności i cierpliwość, żeby się bawić z /Applications/1Password\ 6.app/Contents/Resources/pl.lproj. Wtedy sobie można poprawić samemu; do następnej aktualizacji.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 rafcioczajka

rafcioczajka
  • 69 postów
  • SkądMiędzyzdroje

Napisano 17 marca 2017 - 13:44

Dzięki za info ale nie jestem w tym tak dobry aby zrobić to samemu. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych