Dwa lata temu w moim Macbooku Pro z końca 2011 padła karta graficzna, ze wszystkimi typowymi objawami. Usterka została następnie naprawiona (jak rozumiem, wymieniono płytę główną) w ramach programu serwisowego Apple przez autoryzowany serwis (Cortland Poznań), co jest odpowiednio udokumentowane.
Niestety, po mniej więcej 2 latach od naprawy, problem pojawił się ponownie, z identycznymi praktycznie objawami. Program serwisowy Apple w międzyczasie został zakończony.
W związku z tym nasuwają się pytania, proszę o informację jeżeli ktoś jest kompetentny w tej sprawie:
Czy Apple wymieniał płyty na inne, pozbawione usterki, czy takie same? (co by tłumaczyło ponowne wystąpienie usterki)
Jeżeli na inne, to skąd się wzięła moja usterka? Jeżeli na takie same, to co z sytuacjami takimi jak moja?
I ostateczne, co mogę zrobić w tej sytuacji, poza wymianą płyty na własny koszt?
Dzięki za odpowiedź,
Antoni